• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Ultranova ZGAN

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

diwannaby2

Nieuwkomer
Lid sinds
18 februari 2012
Berichten
6
Hallo,
Hierbij bied ik mijn Novation Ultranova aan. Hij is helemaal compleet, met bon, doos en boekjes.
De nieuwprijs nu ligt rond de 600 euro, hij is iets meer dan een jaar oud en er zit dus nog garantie op, ik heb hem amper gebruikt (maximaal 10 uur).
De rede van verkoop is omdat ik er dus eigenlijk niets mee doe, het is verder een heel leuk apparaat, maar ik heb er gewoon geen tijd voor.

Specificaties:
- synthesizer
- geheel nieuwe Nova-series synth engine gebaseerd op Supernova II
- single part met tot 18 voices, 14 filter types, 36 wavetables en 5 effect slots
- Patch Browse om door 300 geluiden te browsen per type en genre
- touch-sense knoppen voor een geheel nieuwe geluidsvorming
- trigger envelopes/LFOs/filters/FX door de encoders aan te raken
- grote draaiknop om elke parameter fijn af te stemmen
- 37 full-sized klavier, een vocoder en een hoop knoppen: geschikt voor on stage
- stem-geoptimaliseerde 12-bands vocoder met gooseneck microfoon
- hoogwaardige key bed met aftertouch voor expressieve speelstijlen
- software plug-in editor en Patch Librarian voor volledig visuele bewerkingen
- plug-in editor voor het bekijken en wijzigen met software
- Software Patch Librarian voor het organiseren, opslaan en delen van een onbeperkt aantal patches
- ingebouwde 2 in 4 out USB audio interface met mogelijkheid tot busvoeding
- UltraNova kan gebruikt worden om audio van en naar een host computer te streamen
- stereo main (analoog en SPDIF) en aux outputs, en MIDI in/out/thru poorten
- tot 18 noten polyfonisch (dynamic voicing)
- mono-timbraal
- per patch: drie oscillators, één noise generator, twee ring modulators
- waveforms met oa.: square, sine, tri, sawtooth, pulse, 9x saw, pulse combinaties
- 20 digitale waveforms
- 36 wavetables
- filtertypen: twee filters per patch - low pass no resonance 6dB per octave; low pass 12dB; low pass 18dB; low pass 24dB; band pass 6:6; band pass 6:12; band pass 12:6; band pass 6:18; band pass 18:6; band pass 12:12; high pass no resonance 6dB per octave; high pass 12dB; high pass 18dB; high pass 24dB
- 20 modulation slots per patch
- 6 envelope generators
- 3 LFO's
- aftertouch
- velocity
- key scaling/track
- modulationwiel
- expressiepedaal
- totaal van 66 destinations met o.a.: oscillator pitch, pulse width, wavetable index, level and sync; filter cutoff, resonance, envelope settings; effects parameters and send levels; recursive modulation (moduleren van modulationbronnen zelf)
- 5 effectenslots per patch: distortion - tot 2 instances; compressor - tot 2 instances; chorus/phase - tot 4 instances; delay - tot 2 instances; reverb - tot 2 instances; gator; EQ; 12 bands vocoder; arpeggiator - 33 patterns; chord function - tot 10 notes vastzetten; patch storage tot 512 op hardware (300 fabriekspatches meegeleverd)
- 144-char LCD
- 8 detented touch-sensitive encoders
- één grote smooth encoder (met back-lit filter lock knoppen)
- één grote patch select/speed dial encoder
- 2 volume & monitor mix draaiknoppen
- 39 LED verlichte/aanduidende knoppen
- pitch wheel (LED verlicht)
- modulation wheel (LED verlicht)
- 37-toetsen klavier met velocity en aftertouch
- XLR dynamische microfooningang
- 2 6,3 mm jack ingangen
- 2 6,3 mm jack uitgangen
- 2 6,3 mm jack aux uitgangen
- 1 6,3 mm jack hoofdtelefoon uitgang
- SPDIF digitale uitgang op RCA connector
- sustainpedaal op 6,3 mm jack ingang
- MIDI in/out/thru
- 12 volt voedingsingang
- USB poort (met mogelijkheid tot voeding)
- Kensington lock poort

Ik wil er 450.- voor, op onzin biedingen word niet gereageerd.
Mvg, Thijs Geertsen
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top