JX-3P met KiwiTechnics Upgrade

Heeft er iemand op het SF eigenlijk die kiwi upgrade al? Ben benieuwd naar ervaringen...
 
Kause??
 
Trouwens, voor de mensen die ook interesse hebben in de synthgraphics kiwi3p overlay, rubadub.co.uk krijgt deze ook binnen enkele dagen op voorraad! ( zodra ze die binnen hebben, bestel ik zowel de kiwi technics kit als de overlay gezien mijn jx3p er niet heel rooskleurig meer uitziet... )
 
Is die Organix-kit nog te verkrijgen?
De website lijkt offline?Of is er een nieuwe site?
 
Je moet Laurens van Organix gewoon even emailen dat je op de wachtlijst geplaatst wilt worden, hij gaat pas in de herfst een nieuwe batch maken, dus dan pas komen er weer kits beschikbaar ( organix@inque.org )
 
Ondertussen had ik de kiwi technics upgrade besteld bij rubadub.co.uk en tevens geinstalleerd, je moet absoluut een bcr of andere controller aanschaffen wil je het maximale uit de kiwi-3p halen ( ik ben op dit moment een template aan het maken voor mijn Novation Remote Zero SL ) maar wat een brute synth wordt het met deze upgrade! ongelooflijk!

Absoluut een aanrader!
 
dat geloof ik graag .. lijkt zo best veel op een jupiter 8 ook kwa inhoud.. Of heb ik nu teveel gezegd?!!!! het is dat ik even het geld niet heb .. maar anders zat hij er hier ook al in.
 
Hamvraag: zijn de envelopes en LFO's ook sneller en steiler geworden?
 
Ik ga nadat ik klaar ben met mijn novation template even een audio demo maken, gezien ik gisteren nog even met een jp8 heb kunnen spelen, kan ik wel zeggen dat de kiwi3p aardig in de buurt komt!
 
What do you know? Had laatst gesproken met die gast van Synthgraphics of er ook een kiwi-3p overlay komt zonder die belachelijk grote kiwi letters erop, dat vond ie een goed idee, had de vraag al eerder voorbij zien komen en zie hier het resultaat!
http://www.synthgraphics.com/kiwi3p.html

Deze jongen gaat em bestellen! ( en tevens die bcr2000 overlay )
 
Ik heb voor de JX-3P liefhebbers die geen hoofdprijs willen betalen voor een pg-200 ook nog een dt200 te koop staan op het forum's marktplaats!
 
Kwam hier de volgende quote tegen:

also the envelopes are very fast for software----maybe 60-70% faster than the Roland code --a lot faster than JP6

Kijk dát is nog eens interessant :okdan:

Ik hou mijn Six~Trak ook vast totdat die een processor upgrade krijgt.
 
Back
Top