Worst plug-in (ever)

Worst plug-in (ever)

  • Vette plug-in

    Stemmen: 10 33,3%
  • Het zal mij worst wezen

    Stemmen: 16 53,3%
  • Extra publiciteit voor meneer blabla live

    Stemmen: 1 3,3%
  • Een grote grap

    Stemmen: 3 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
9.983
Locatie
-
´t Kan aan mij liggen maar moest na het zien van de GUI van deze plug (en die video) toch wel heel hard lachen.
Dacht eerst ook dat het een grap was maar het werkt als een soort enhancer-distortion compressor ding iets.
Naarmate je de fatness opendraait gaat de worst gemener kijken.. en wordt het geluid (ja je raad het al..) stukken vetter :D

Is dit nou serieus, of is het gewoon een grote grap? Of is dit nou gewoon in het leven geroepen om de maker van deze plug.. die nogal mediageniek schijnt te zijn.. extra naamsbekendheid te laten genieten?

Vind de false cognate van deze worst wel weer erg toepasselijk.. without a doubt the worst plug-in ever..

Als er iemand nog een plug kent die nog erger is (wat ik me niet kan voorstellen)... ik ben benieuwd :D

tumblr_m0ynixiJxp1r84295o1_500.jpg


 
Laatst gewijzigd:
Dit ding is toch al jaren oud?
Ik dacht dat ie wel in zeker mate door grote namen gebruikt werd.
 
@ Warehousegroove: :D:D De maker zou zich er ook voor moeten schamen idd.. hij zwemt al in zijn geld als ik het goed begrijp.. maar humor heeft ie wel iig :)

@ Noiseflux: Ruim 2 jaar oud idd.. nou ja.. in mijn kelder was ik em nog niet tegengekomen iig :D

Vind het dan wel weer interessant om te zien hoe er over deze plug gedacht wordt.. of de marketing daarachter.. en of het daadwerkelijk serieus genomen wordt. :)
 
Dit is zeker geen grap, er zijn diverse "grote" namen die "De Worst" gebruiken.

O.a. Angerfist.

"Instant Fatness" noemen ze hem ook wel.

Ik vind 'm zelf maar matig, maar misschien gebruik ik hem wel verkeerd. Is het nou een compressor, limiter, expander, of alles in een?
 
Liever nog de Fausage Sattner!


Is het nou een compressor, limiter, expander, of alles in een?
Het is een plugin voor mensen die compressors, limiters, expanders etc. allemaal maar ingewikkeld vinden en alleen denken in 'fatness'. :D
 
Laatst gewijzigd:
Grappig! Het is geen grap, en natuurlijk is de vraag "hoe en watvoor gebruik je deze plugin"...

Luxe probleem :P
 
@ Warehousegroove: :D:D De maker zou zich er ook voor moeten schamen idd.. hij zwemt al in zijn geld als ik het goed begrijp.. maar humor heeft ie wel iig :)

@ Noiseflux: Ruim 2 jaar oud idd.. nou ja.. in mijn kelder was ik em nog niet tegengekomen iig :D

Vind het dan wel weer interessant om te zien hoe er over deze plug gedacht wordt.. of de marketing daarachter.. en of het daadwerkelijk serieus genomen wordt. :)

Kon hem al, was meer de Enquête :)
Mooie plug in, wel jammer dat ze geen paprika szalami versie hebben :W
 
Kende deze plug nog de andere.. maar het kan dus duidelijk nog veel gekker :D

Maar oke.. een plug-in die gemener gaat kijken ipv meters die in het rood schieten.. da's chemisch gezien toch gewoon 'n soort van neurotransmitters op een verkeerde plaats laten aankomen? vet hoor!! :P

Die Fausage Sattner is dan wel weer een briljante satire hierop.. hoe dik kun je het er boven op leggen??

Heb er ook een beetje een Spinal Tap gevoel bij.. het zit allemaal tussen de oren mensen *D :okdan: die glasplaat hadden ze wel ff mogen schoonmaken btw
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind deze ook leuk.. de MEOW SYNTH..

 
Haha.. droog ja.. :dubbel: :)

Die comment op YT "you got to be kitten me" :D hij klinkt wel een stukje liever iig :)
 
Back
Top