Worst plug-in (ever)

Worst plug-in (ever)

  • Vette plug-in

    Stemmen: 10 33,3%
  • Het zal mij worst wezen

    Stemmen: 16 53,3%
  • Extra publiciteit voor meneer blabla live

    Stemmen: 1 3,3%
  • Een grote grap

    Stemmen: 3 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Mooie review.. :D En idd je mist toch wel wat zaken die je informatie verschaffen als je het bijvoorbeeld anders doet met bv een limiter.. compressor en de nodige distortion..
Maar voor als je niet te moeilijk wilt doen en gewoon lekker gehakt van je geluid wilt maken.. dan is de worst the best you can get :D
 
Kende deze plug nog de andere.. maar het kan dus duidelijk nog veel gekker :D

Maar oke.. een plug-in die gemener gaat kijken ipv meters die in het rood schieten.. da's chemisch gezien toch gewoon 'n soort van neurotransmitters op een verkeerde plaats laten aankomen? vet hoor!! :P

Die Fausage Sattner is dan wel weer een briljante satire hierop.. hoe dik kun je het er boven op leggen??

Heb er ook een beetje een Spinal Tap gevoel bij.. het zit allemaal tussen de oren mensen *D :okdan: die glasplaat hadden ze wel ff mogen schoonmaken btw
www.youtube.com/watch?v=_sRhuh8Aphc

Haha, die allerlaatste seconde maakte het helemaal af :dubbel:
 
To ts: is je topic titel zo geniaal bedacht of rust dit op toeval? Worst....... En dan juist die plug. ;)
 
Toeval?? Nee.. had die vid gezien en die beeldspraak rond die worst en al die fatness.. en dan is het ook nog gewoon te koop..
Dan raak je al snel in de war natuurlijk.. :D gevalletje false cognate zeg maar.. :engel:
 
Feit is wel dat als die plugin als hardware uitgebracht zou worden, het een groots succes zou zijn. Want digitaal willen we precies weten welke processen zich afspelen, maar bij analoog moet het graag zo vaag mogelijk zijn :P
 
Feit blijft dat wanneer je iets creatiefs toepast en het werkt.. dan werkt het.
Ook al lijkt iets crap.. als blijkt dat b.v. Daft Punk, Timbaland en Hans Zimmer hun grootste hits hebben opgenomen dmv plaatsing van microfoons in een toiletpot, dan dupliceert iedereen die werkwijze weer en is dan is het hot :-)

Ik vind die Sausage Fattener wel een leuke plugin.. leuke graphics en het wordt idd vetter..
 
Dit is zeker geen grap, er zijn diverse "grote" namen die "De Worst" gebruiken.

O.a. Angerfist.

"Instant Fatness" noemen ze hem ook wel.

Ik vind 'm zelf maar matig, maar misschien gebruik ik hem wel verkeerd. Is het nou een compressor, limiter, expander, of alles in een?

aan het effect te zien zal die niet ver van de werking van mijn GUD-compressor zitten. *gate-uppressor-downpressor. Alles boven een low-treshold wordt naar boven richting de threshold-out geduwd, alles boven de threshold-out wordt naar onder richting de threshold-out geduwd. Afhankelijk van de A/D of filter instellingen heb je een behoorlijke enhancer/limiter/compressor/booster/transient shaper/distortion.
 
sta d'r wel eigenlijk een beetje van te kijken dat niemand hier mijn plugins noemt haha Als er ergens een vst-maker is die geen rekening houdt met normale opbouw en regeltjes, ben ik het wel... hebben we het nog niet eens gehad over de begrijpbaarheid van mijn plugins whahahaha (echt, ik probeer het zo simpel mogelijk te houden, maarja, mogelijkheden he.... ik houd van mogelijkheden....)
mathematico2.jpg
 
hebben we het nog niet eens gehad over de begrijpbaarheid van mijn plugins whahahaha (echt, ik probeer het zo simpel mogelijk te houden, maarja, mogelijkheden he.... ik houd van mogelijkheden....)
als je ze voor jezelf maakt is dat geen enkel probleem, echter wel als het ook anderen er gebruik van kunnen maken nutuulk...
je bent een goede uitdenker van een krachtige motor alleen het koetswerk is vaak gemaakt van pallets en bierkratjes met een oude kinderwagen als onderstel :D

:mega:
 
@ SirSickSik: jouw plug-ins horen niet thuis in dit draadje.. ze zijn wel erg ja.. erg creatief :okdan:

Maar idd.. alles valt of staat met markteking vandaag de dag.. een leuk idee. Maar om nu een worst te gaan emuleren, met daarin bananenstekkers gepropt... hoe ver kun je gaan.. :D
Het zal idd ook wel meespelen dat iedere bekende naam em heeft (gebruikt)..
 
Laatst gewijzigd:
@ SirSickSik: jouw plug-ins horen niet thuis in dit draadje.. ze zijn wel erg ja.. erg creatief :okdan:

Maar idd.. alles valt of staat met markteking vandaag de dag.. een leuk idee. Maar om nu een worst te gaan emuleren, met daarin bananenstekkers gepropt... hoe ver kun je gaan.. :D
Het zal idd ook wel meespelen dat iedere bekende naam em heeft (gebruikt)..

Het is een goede plugin. De layout past ook helemaal bij Dada Life.
 
MacGyverGear (quote post #1)
"Als er iemand nog een plug kent die nog erger is (wat ik me niet kan voorstellen)... ik ben benieuwd"

Endless Smile, de nieuwe plug-in van Dada Life misschien? :D

 
Ik had een plugin gedownload met een Virus in de plugin, weet niet of dat mee telt :P ?
 
Back
Top