Ervaringen webwinkel Gear4music.nl

Gewoon bij Bax bestellen en eerst even klikken op "goedkoper gezien" Dan krijg je het voor dezelfde prijs én de volgende dag én 60 dagen probeertijd etc...

Dus Bax (neeh ik heb geen aandelen...)
 
Gewoon bij Bax bestellen en eerst even klikken op "goedkoper gezien" Dan krijg je het voor dezelfde prijs én de volgende dag én 60 dagen probeertijd etc...

Dus Bax (neeh ik heb geen aandelen...)

Ik vroeg heel duidelijk om koperservaringen bij gear4music ?

Bax ken ook ik heel goed, wie niet trouwens, maar zij kunnen dit instrument niet meer leveren. En wanneer iets € 400 goedkoper is dan bij Bax (was daar € 1.299) kun je dat 'matchen' simpelweg vergeten. gear4music is daarbij in de UK gevestigd, en die Bax 'price match' geldt voor NL en België.


Maar goed: iemand misschien wél een prijzig artikel gekocht bij gear4music in het afgelopen jaar?
 
Yep, heb drie weken geleden een pro-2 bij ze gekocht. Woensdag om 17u besteld, en voor het weekend stond hij al lekker bij me thuis. Alvorens ze de verzending uitgestuurd hebben, heeft een vriendelijke Nederlandstalige man me nog gebeld om het leveringsadres voor alle zekerheid nog eens te verifiëren (omdat het toch over een dure bestelling ging). Voor mij alleszins een heel positieve ervaring.
 
Yep, heb drie weken geleden een pro-2 bij ze gekocht. Woensdag om 17u besteld, en voor het weekend stond hij al lekker bij me thuis. Alvorens ze de verzending uitgestuurd hebben, heeft een vriendelijke Nederlandstalige man me nog gebeld om het leveringsadres voor alle zekerheid nog eens te verifiëren (omdat het toch over een dure bestelling ging). Voor mij alleszins een heel positieve ervaring.

Top! Goed om dit te horen.

Ik heb ze gisterochtend per mail een vraag in het Engels gesteld, en kreeg binnen een paar minuten al een volkomen helder antwoord van een in Nederland werkende, en perfect Nederlands schrijvende :eureka:, medewerker. Dan ga ik de knoop ook maar doorhakken denk ik ;)
 
Mmh ik was deze tent al weer vergeten na toch wel een positieve ervaring in 2013. De website ziet er inmiddels een heel stuk professioneler uit en het Nederlands kan er ook mee door. Wel jammer dat schijnbaar de prijzen wat minder aantrekkelijk zijn geworden (voor mijn gas-waren althans) en daar gaat het nu net om :).
 
"Terwijl software gebaseerde music creation heeft veel gedaan om te elimineren van het omvangrijke ongemak van hardware tuig, heeft het een leegte in het rijk van de tactiele, real-time controle verlaten."

Ik schrok even van jouw opmerking maar er valt nog steeds te genieten, hoor. :okdan: De website ziet er wel erg gewoontjes uit nu.
 
Wtf? Haha, dat "Nederlands kan er mee door" slik ik maar weer heel snel in ja :bekdicht: :D

Veronderstel enkel als u wilt toevoegen een vocal-achtige lawaai spectrum aan een typische Wavetable pad, spice-up een virtueel-analoge solo geluid met een sterke aanval steekproef of gewoon een andere monster met de talloze oscillator en filter modulaties verwerken.
 
wahahaha.... geweldige draad dit

De hyperdirectional geweer capsule is een lange, cilindrische mic welke foto's van geluiden infront van het en verwerpt die uit de zijkanten en achterkant.
Maak een audio setup ideaal voor film, video, live theater en elektronische nieuws verzamelen van toepassingen met behulp van de shotgun microfoon capsule. Een harige voorruit wordt verstrekt, wind interferentie tijdens buiten opname voorkomen.
ik lig krom van het lachen.. :D vooral die harige voorruit... rofl...
 
Ff deze thread uit het slop halen met nog wat leuke vertalingen op gear4music.nl (inclusief flauw commentaar van ondergetekende, kon het niet laten :D)

"De MF - 108M is meer dan alleen een koor/flens pedaal. Dit effect pedaal kunt toveren brullende Jet flens of mousserende koor wanneer het nodig is echt de ultieme tijd modulatie pedaal! Het Cluster Flux pedaal is limited edition en 100 analoge."

Een pedaal wat een heel (mousserend) koor in zich heeft en waarmee je ook flensjes kan bakken moet wel limited zijn.

"Hoewel de Dave Smith instrumenten Pro 2 een mono synth is beschikt het ook over een 4-stem paraphonic modus, die ideaal is voor akkoorden en steekt."

Dat laatste is jammer hoor. Hebben ze er soms een wesp in verstopt denk je dan..

"De Solo sectie offset presets genaamd Bass, E-Piano of Clavi, en net als in uw typische string machine, het geluid heeft weinig te maken met die naam. In plaats daarvan, deze zijn glinsterende en lichtjes percussieve geluiden dat mengsel goed met het gedeelte van de tekenreeks."

Dit is volgens mij een plot uit de Da Vinci code deel 2. Glinsterende geluiden die mengen met het gedeelte van de tekenreeks.... Dit dient tot de bodem te worden uitgezocht. Vrijwilligers kunnen zich bij mij melden.

"De Roland Demora Modular Delay is een tabel boven- of rack mountable digitale vertraging eenheid die kan worden gebruikt om om het even welk live of studio mengen"

Deze zin heb ik nu 5x gelezen, maar ik snap er nog steeds geen hout van. Iets met een tabel, dus dan denk ik aan excel.. al doet een digitale vertraging eenheid me meer denken aan futuristische oorlogsvoering.

"het Elektron analoge toetsen 4 analoge Synthesizer van de stem is gevuld als een verbazingwekkend live performance-toetsenbord"

Een analoge gevulde synthesizer van de stem. De A4 is dus eigenlijk een soort Vocoder. Tss, afzetters.

"De Yamaha reface-YC Combo Organ heeft 5 vintage orgel geluiden met dissel en percussie te behagen oude school orgel liefhebbers. "

Ik vraag me af of die oude school orgel liefhebbers nou te behagen zijn met dissel. Voor de volledigheid: 'een dissel is een houtbewerkingsgereedschap dat lijkt op een bijl maar met het stalen blad dwars op de steel.'
Dat wordt wel flink hakken op zo'n orgel dan!


Ok ok. ENOUGH.. ik stop al :D
 
Woehaha! :D
Opnieuw over de Korg Mr2:
" Het oorspronkelijke Boksen is kale ..."

De 1/8 "mini-jack stekkers in de"externe"aansluiting van deze TASCAM producten toe te voegen functies zoals afspelen/onderbreken, een lus of stoot in.

Ik durf me daar zelfs niks bij voorstellen.....

En, je kan er ook buitenboordmotoren én vistuig bestellen! 8D
http://www.gear4music.be/nl/Studio-Equipment/Outboard

Cheers,
Exo. :mega:
 
Laatst gewijzigd:
Bij deze winkel hebben we via SF ooit gemerkt dat als ik vanuit BE een apparaat bekeek, het een andere prijs had dan als iemand exact dezelfde URL gebruikte om het vanuit NL te bekijken. Ook leuk...
 
Bij deze winkel hebben we via SF ooit gemerkt dat als ik vanuit BE een apparaat bekeek, het een andere prijs had dan als iemand exact dezelfde URL gebruikte om het vanuit NL te bekijken. Ook leuk...

In België is de BTW lager, misschien dat het daar door komt.
 
Geen idee maar als ik naar de prijzen bij Thomann vanuit België kijk en vergelijk met Nederland is via België dikwijls 1 euro goedkoper :D.

Nog enkele mooitjes:

"Behringer vuurkracht FCA1616"
"Als u een heleboel MIDI in uw muziek creatie, en vervolgens niet te zorgen, de Behringer FCA1616 heeft u gedekt."
euhhh... tja...
"...beschikt over 8 analoge Inserts voor gebruik met externe effecten zoals compressoren, hekken, MKN en meer. "


Cheers,
Exo. :mega:
 
Hoe zit het tegenwoordig met deze winkel en de bestellingen die je doet? Hun webcontent is keurig verzorgd tegenwoordig (goolge??)

Ik wil iets bestellen wat alleen hier te verkrijgen is..
Voor zover ik een beetje gezocht heb zit dit in de UK.. maar kan er naast zitten??
Hoe zal dit verlopen met BTW en invoer bv?
 
Hoe zit het tegenwoordig met deze winkel en de bestellingen die je doet? Hun webcontent is keurig verzorgd tegenwoordig (goolge??)

Ik wil iets bestellen wat alleen hier te verkrijgen is..
Voor zover ik een beetje gezocht heb zit dit in de UK.. maar kan er naast zitten??
Hoe zal dit verlopen met BTW en invoer bv?

Is een groot bedrijf, geen hoax. Ik heb er een paar jaar geleden een grotere aankoop gedaan, probleemloos verlopen. Ze hebben een medewerker in Amsterdam zitten waarmee je met vragen terecht kan, gewoon op een NL telefoonnummer https://www.gear4music.nl/nl/contacteer-ons

BTW en invoerrechten heb je (nu nog) geen last van. En als je een btw nummer hebt kunnen ze gewoon excl. btw leveren.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top