Ervaringen webwinkel Gear4music.nl

jwiering

Stamgast
Lid sinds
29 Maart 2008
Berichten
311
Locatie
NL
Hello people,

Ik sta op het punt wat gear te bestellen bij Gear4Music.nl (http://www.gear4music.nl/nl/). Het is daar goedkoper dan bij bax-shop en thomann. Echter heb ik nog nooit van het bedrijf gehoord en zie ik dat ze (oorspronkelijk) gevestigd zijn in Engeland..

Voordat ik daar ga bestellen ben ik benieuwd of één van jullie hier eerder besteld heeft? :)

Bedankt!
 
Laatst gewijzigd:
Sommige dingen zijn inderdaad goedkoper. Maar een fysieke winkel in Nederland hebben ze niet, wat dat betreft is het vergelijkbaar met Thomann. Het Nederlands (Google Translate?) is belabberd ("Contacteer ons","Audio weefgetouwen en slangen"). Ik heb geen ervaring met ze, maar zou voor een klein financieel voordeel op een grote aanschaf niet het risico nemen.
 
Laatst gewijzigd:
Pas inderdaad op met dit soort winkels, zeker met garantie dingen. Wat torp zegt, voor een paar euro zou ik ook het risico niet nemen. Ik bax zegt: laatste prijs, dus als het hier goedkoper is, en het is een Nederlandse dealer dan passen ze de prijs echt wel aan.

Check deze tenenkrommende google vertalingen: http://www.gear4music.nl/nl/over-ons
 
Inderdaad! :) Jullie hebben mijn onderbuik gevoelens bevestigd.. Het gaat om een DSI Tempest, dus absoluut geen aankoop om mee te 'sollen'. Thanks :)
 
Haha, you (really) know what i'm talking about, de Tempest idd :) Heb idd op Trustpilot gekeken, maar die had alleen betrekking op het .com domein van de website en zei niets over Nederlandse leveringen. Anyways, thanks!
 
Ik niet, maar je kunt er wel flip nokken mee nemen, dat is super modern, dus vet! Ik heb geen idee wat het is overigens. Het apparaat is tweedehands en wordt waarschijnlijk niet in de originele doos geleverd, want "anders werkt de eenheid zelf als nieuw". Tja, wie wil er nu een goedwerkend tweedehands product?:stupidEnfin, het taalgebruik op deze website is zo erbarmelijk slecht dat ik bij deze webwinkel absoluut niks zou kopen.

En wat vinden Nederlandse kopers van deze webwinkel? Lees hun 'echte' G4M-ervaringen:
http://www.gear4music.nl/nl/over-ons
 
Bovendien hebben ze een breed assortiment: nuttige dozen, wapenstokken en zelfs rode onderzeese laptops kunnen ze leveren! Ik heb net besefte dat G4M lijken te zijn mijn eerste aanloophaven deze dagen.
 
qua taalgebruik past het wel bij de website :D
 
klinkt meer naar afgunst tmho
ken de zaak verder niet, denk dat het vaak ook een gevoelszaak is waar je je spullen haalt
 
Eerste wat ik zie op die site is een telefoonnummer. Daarnaast kan je betalen met paypal, bel dat nummer als je het niet vertrouwd, kijk of ze een beetje snel opnemen. Is wel een Engels nummer.
 
Heb bij gear4music.nl een paar maanden geleden nog een scarlett 2i4 gekocht vanwege de lage prijs toen. Was prima verpakt en binnen 2/3 dagen in huis.

De NL vertaling van de website is inderdaad erbarmelijk, maar na enige research durfde ik het wel aan.
 
Zijn er leden die hier, laten we zeggen het afgelopen jaar, een synth of iets anders prijzigs hebben besteld? Ik ben benieuwd naar wat bijv. de échte ervaringen zijn met de belofte 'levering uit voorraad binnen enkele dagen' (Wat ik op het oog heb is elders inmiddels lastig te vinden, en hier relatief goedkoop, uit een kleine, laatste voorraad leverbaar.)

Ik lees op verschillende beoordelingssites heel goede en slechte kritieken over deze zaak. Personeel van een bedrijf kan natuurlijk ook makkelijk wat 'joehoe' geluiden posten in opdracht van de baas, dus ik benieuwd of er hier ook redelijk recente ervaringen zijn;)

Verder kan er betaald worden met PayPal. Maar betekent dat je altijd binnen 30 dagen (of zoiets) je geld succesvol terug kunt vragen én krijgen indien er niet, of niet volgens afspraak, geleverd wordt? Ik vind dat bij PayPal nogal eens vaag worden omschreven.

*
 
Back
Top