Korg Trinity Pro 76 key

Status
Please reply by conversation.

triton001

Ingeburgerd
Lid sinds
23 februari 2004
Berichten
32
Gevraagd: Ik ben op zoek naar een Korg Trinity Pro met 76 keys.
Moet optisch en technish wel in een goede staat verkeren.
Laat even wet aan me weten als je wat weet of hebt.
thx,,
 
Nog maar even onder aandacht brengen dan,,
Ben op zoek naar een Korg Trinity Pro,,met of zonder Expansions
Graag reactie,,,,
 
Korg Trinity Pro 76 key

Nog maar een keer onder aandacht brengen. Het is inmiddels ook al weer een jaar geleden, maar het is me nog niet gelukt om deze Synth te kunnen bemachtigen.
Heb je er één en kan die weg? mail me dan aub! Wl de Pro met 76 keys, met of zonder uitbreidingen.
thx !!
 
Korg Trinity Pro 76 key

Nog maar een keer onder aandacht brengen. Het is inmiddels ook al weer een jaar geleden, maar het is me nog niet gelukt om deze Synth te kunnen bemachtigen.
Heb je er één en kan die weg? mail me dan aub! Wel de Pro met 76 keys, met of zonder uitbreidingen.
thx !!
 
Dan zoek je toch niet goed hoor, staat er nu eentje op Marktplaats en heb er een maand geleden ook eentje op zien staan.
 
Excuses...blijkbaar net verkocht, vanochtend stond hij er nog, hier in Rotterdam. Helaas, maar je ziet ze zeker wel voorbij komen
 
Excuses...blijkbaar net verkocht, vanochtend stond hij er nog, hier in Rotterdam. Helaas, maar je ziet ze zeker wel voorbij komen

Manu,,, weet ik van,, heb met die jongen een paar keer contact gehad. Hij heeft 'm van marktplaats afgehaald omdat er te veel mankementen aan waren. Op het laatst waren er zelfs wat dingen doorgebrand via de stroomvoorziening die al kapot was. Hij ging ook niet meer aan of uit.
Hij was zwaar en flink gebruikt zei hij.. Daar heb ik dan geen trek meer in. Beter maar even wachten tot er een beter exemplaar voorbij komt. Verkoop die van jou maar aan mij ! haha.. grtss,,
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top