Artiesten / Producers gezocht voor nieuw Disco label!

Giorgio

Ingeburgerd
Lid sinds
20 mei 2004
Berichten
35
Locatie
Grou
Hallo top producers,

Vanaf januari 2014 is het doel van nieuw op te richten CMX media b.v. een nieuw (platen)label te starten met als uitgangspunt het bouwen aan een nieuwe "Disco-scene" vanuit Nederland.

Tijdelijke Label naam "Disco Devotion Records". waarbij Vinyl 12" versies op "Dub Devotion Records" zullen verschijnen.

Contact met Amerikaanse, Japanse, Europese en Britse labels is gelegd voor licentie releases.

Wat we zoeken is disco van de bovenste plank, met als uitgangspunt verder te gaan en te innoveren waar Daft Punk en andere disco artiesten nu zijn, dus disco op niveau!

Er is een grote markt die open ligt voor deze muziek en op nieuwsbulletins van demo-listen sites van o.a. Music X-Ray is de vraag groeiende.

Vanuit Nederland zal de productie en genre sturing plaatsvinden.

Heb je het in je -uitstekend klinkende- disco te produceren zonder gebruik te maken van standaard sound libraries en loops, althans zo creatief te zijn dat we dat niet horen.
Neem dan contact op hier, via Synthforum, in een pb met daarin een link naar jouw beste disco muziek.

Maak je goeie muziek maar krijg je de SOUND niet voor elkaar? Geen probleem!
Qua faciliteiten hebben wij alles wat je maar nodig kan hebben, plus de engineers die het naar voren halen.

Neem het serieus, en laat je allerbeste kunnen horen!

Een antwoord krijg je altijd! Maar... De lat ligt hoog!

Ons hele project staat of valt bij goede muziek, dus wij hopen op jullie beste producties!

Peter van Beek A&R Disco Devotion Records.

Mail: Pas beschikbaar vanaf medio september 2012! Nu eerst nog via Synthforum P.B.!
demo@discodevotion.com
demo@discodevotion.nl


CMX Media.

P.S. In een later stadium zoeken we video producers die samen met ons team de juiste beelden gaan genereren in een op te zetten "joint venture", dus een apart video productiebedrijf.

Ook gaan we op pad met een paar drive-in show's, onder de naam "The Disco Devotion Tour" waarbij steeds bands en mixers van het label mee reizen voor een "Star Performance". En natuurlijk de nodige pitspoezen!

* CMX Publishing was in de jaren 90 kort aktief als muziekuitgeverij en producent voor o.a. Ariola, BMG, XSV en later Hypersound, EMI en Capitol Records.
Doel is nu in een nieuwe markt in te stappen en voor verandering op de dansvloeren van het clubcircuit te gaan zorgen.

Door een wijziging in de professionele situatie van de firma CMX is de financiƫle mogelijkheid ontstaan een nieuwe B.V. op te zetten, en met hulp van jullie als producers gaan we knallen richting 2015!
 
Beste P&R Disco Fevotion Records,

Ik heb in mijn zoektocht naar een platen contract jullie bericht gelezen.

Ik heb als zanger/gitarist een goed gevoel bij de bedoelingen van Disco devotion records. Met

mijn nivau van muziek producties denk ik dat wij internationaal een een vruchtbare samenwerkeing kunnen aangaan.

Ik heb een aantal demo's op mijn huidige MySpace pagine "Stephan Herbert" geplaatst en zal daar voorlopig disco op blijven plaatsen i.v.m. geen studio ruimte.

Ik hoor graag verder van Disco devotion records voor opname data afspraken etc. en zie ik uit naar een knalled en geserveerd 2015 in disco land.

Ik zou zeggen neem een kijkje op the pagina en enjoy the music. De disco demo's zijn aangeduid met disco - x.

p.s. Ik heb de demo's freestyle ingespeeld om wat van mijn kunde te tonen


Met vriendelijke groet,

Stephan Herbert

0636181111
music_affairs@hotmail.com
Twitter melodie_bank
Youtube H.S. Herbert
 
Hoi Peter,

Ik vind het altijd leuk om te horen als mensen zulk initiatief nemen, top idee ook!
Mijn support heb je.

Het is nog wel een klein beetje onduidelijk wat voor muziek je precies zoekt.
Samen met een vriend van mij heb ik laatst wat geproduceerd, het is echter nog maar een snippet maar je kan duidelijk horen waar het naartoe gaat.
Wellicht past deze track precies bij wat je zoekt.

Hier is een link naar de track:

https://soundcloud.com/afasio/junkle-snippet

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

gr. Reggie
 
Back
Top