Bouw nieuwe studio

Pimpampeter

Muziekfabriek
Lid sinds
2 juni 2005
Berichten
1.226
Locatie
Eindhoven
Doordat ik uit mijn oude locatie weg moest, en we een veel gunstigere locatie konden vinden, zijn we op dit moment bezig met het bouwen van een nieuwe (en heeeeeelllleeee vette) studio.

Uiteraard heeft dat veel voeten in aarde, maar gelukkig hebben we een goed team wat de bouw begeleid. Mischa Jacobi is verantwoordelijk voor het studio design, en die heeft weer een pareltje afgeleverd qua design.

Ik probeer de komende dagen elke dag de vorderingen in de studio te laten zien, zodat er een leuk foto dagboek ontstaat. 11 augustus heb ik de eerste klanten in de nieuwe studio, dus we zijn met turbo snelheid begonnen.

Hierbij de eerste foto's
 

Attachments

  • foto5.jpg
    foto5.jpg
    43,8 KB · Bekeken: 138
  • foto4.jpg
    foto4.jpg
    43,4 KB · Bekeken: 121
  • foto3.jpg
    foto3.jpg
    43,8 KB · Bekeken: 121
  • foto2.jpg
    foto2.jpg
    61,4 KB · Bekeken: 114
  • foto1.jpg
    foto1.jpg
    42,7 KB · Bekeken: 118
Gelukkig nu even wat normalere temperaturen ervoor!!

Succes :okdan:
 
Dacht ik ook 11 aug, lekker rap. Leuk zo'n foto project:okdan:
 
Leuk, zoveel reacties! Vandaag was weer n super productieve dag. Op wat kleine dingen na staat heel de ruwbouw inmiddels.

Morgen gaan we de plafondplaten terugzetten, de buitenwand schilderen, wat overzethoekjes zetten, deuren schilderen, electra aanleggen, en beginnen we met het bouwen van de soffit mounts voor de main monitors. Das nogal een ingewikkelde constructie, maar we zien wel hoe ver we morgen komen.
 

Attachments

  • foto1.jpg
    foto1.jpg
    40,3 KB · Bekeken: 108
  • foto2.jpg
    foto2.jpg
    49,3 KB · Bekeken: 106
  • foto3.jpg
    foto3.jpg
    55,1 KB · Bekeken: 107
  • foto4.jpg
    foto4.jpg
    30,8 KB · Bekeken: 108
  • foto5.jpg
    foto5.jpg
    40,6 KB · Bekeken: 113
En de overige foto's van het turbo vloeren leggen. Overigens, misschien leuk om te vermelden: Mischa had de opdracht gekregen om met materialen uit de oude studio, zoveel mogelijk de nieuwe studio te ontwerpen. Tot op heden heeft de studio pas 350 euro aan materialen gekost, omdat we de rest hadden uit de oude studio. ALTIJD LEUK!
 

Attachments

  • foto6.jpg
    foto6.jpg
    38 KB · Bekeken: 111
  • foto7.jpg
    foto7.jpg
    44,4 KB · Bekeken: 110
  • foto8.jpg
    foto8.jpg
    32,1 KB · Bekeken: 114
  • foto9.jpg
    foto9.jpg
    41,1 KB · Bekeken: 124
  • foto10.jpg
    foto10.jpg
    31,9 KB · Bekeken: 110
En voor de liefhebbers nog de globale bouwtekening.
 

Attachments

  • Tekening studio ruw.jpg
    Tekening studio ruw.jpg
    53,3 KB · Bekeken: 116
Word gaaf, ik zou alleen al naar alle hoeken kabels onder het laminaat leggen en een hoop blokjes rond de kamer zodat je op het laatst geen snoeren door je room over de vloer hebt.
 
Word gaaf, ik zou alleen al naar alle hoeken kabels onder het laminaat leggen en een hoop blokjes rond de kamer zodat je op het laatst geen snoeren door je room over de vloer hebt.

Rondom de room komt n kabelgoot onde de akoestische panelen. Daarnaast loopt er een kabelgoot over het plafond richting de opname ruimte.
 
Back
Top