• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DIY Elektuur delay

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ElektracidZ

Ouwe rot
Lid sinds
25 mei 2004
Berichten
989
Ooit gekocht, veel plezier van gehad, maar ligt nu toch al een tijdje stil. Ik wil graag andere gear kopen, daarom kan deze de deur uit.

Het gaat om een elektuur delay naar een ontwerp uit de jaren 80. De volgende prints zitten erin EPS 9973, eps 80008, 99968-5. Ik heb nog gescande bladzijdes met schema's van de delay, mocht je die willen hebben (met dank aan forumlid j.baars).

Je kan er phasing, delay, chorus en flanger effecten mee maken. De dikke knop bovenin is de golfvorm keuze knop van de lfo. Je kan met die apparaat de standaard delay/flanger effecten maken, maar met behulp van de lfo - die een erg langzame rate kan hebben - zijn extreme vervormingen zeer makkelijk te bereiken. Deze delay heeft nogal een breed spectrum van geluiden die het kan voortbrengen en kan daarom ook prima dienen als bron van geluid ipv alleen als effect.

De vorige eigenaar heeft er ooit een mono delay van gemaakt. De aansluiting voor een input zit op de printplaat zover ik weet, een socket voor de extra input zit er ook nog achterop, dus er is makkelijk weer een stereo delay van te maken.

Voor 90 euro kan de delay van jou zijn. Kan worden opgehaald in Enschede, verzenden is ook geen probleem.

attachment.php
attachment.php
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top