Typical Song! (gemaakt met harde waren)

Beathoven

Stamgast
Lid sinds
25 december 2001
Berichten
108
Ik zou graag ook even jullie meningen willen weten over dit nummer.
We (Tezz & ik) hebben gisteren een account aangemaakt op Mp3.com en we hebben besloten deze track voorlopig maar online te zetten. Het nummer zelf moet nog door gecheckt worden door de staff op Mp3.com.. kan even duren.

Het nummer is gemaakt in Cakewalk 6 en Cakewalk 9 en opgenomen met 2 Roland synths (een E 68 en een EG 101).
Het is geen nieuw nummer, we hebben 'm ergens in juni/juli vorig jaar gemaakt om te kijken hoever we zouden kunnen komen.
Maar ik denk dat het resultaat er wel mag zijn. We hebben besloten om tracks die we samen gemaakt hebben uit te brengen onder de naam Toplist Team.
Vaag genoeg bestond die naam nog niet op Mp3.com, er is wel iemand die Beathoven al gebruikt heeft dus daar moet ik nog wat op verzinnen...

Dit is het 2e en laatste nummer uit de 'oude doos' die ik hier wil laten keuren. Hierna ga ik/gaan we over op nieuwe nummers (uiteraard) ;)

Toplist Team - Typical Song!
 
Laatst gewijzigd:
Macdonalds!

Macdonalds!

Sommige ´kenners´ zeggen dat McDonalds geen fatsoenlijk eten is. Toch ben ik van mening dat je soms ONTZETTENDE behoefte kunt hebben aan een lekkere hamburger (cheeseburger, big mac). Hetzelfde met muziek. Dit nummer is vrij commercieel (en ik ben iemand die daar dus géén problemen mee heeft!). Wat ik wil zeggen is dat je soms een nummer zoals van jullie wel heel erg leuk vind. Dus ik vind het verdomd lekker klinken!

Dus geitebreier, .... kom maar op met meer van die geiten!

Eric
 
lekker gemaakt mag wel wat meer variatie in.

o ja ik heb het toch meer op de Burger King
maar dat komt vooral omdat ik iets tegen die clown heb...
volgens mij wil die wat van me ..;)
 
*luistering*

is wel een ok-e track

ik vind de drums een beetje simplistisch, maar ja ik hou nu eenmaal van een volle drumtrack

ook had ik nog meer synthjes erin gegooid...wordt nl een beetje meer van t zelfde na een tijdje
 
Back
Top