USB to ADAT en OPTICAL !

Gezien op de site van ESI en ook al in de winkel verkrijgbaar :

Een mini USB to ADAT en een mini USB to optical.

En ze komen ook met een 192 Khz Wami rack voor minder dan
€ 900,- 8)

gekker moet het niet worden......

http://www.esi-pro.com
 

Attachments

  • gpdg.jpg
    gpdg.jpg
    19,1 KB · Bekeken: 262
alleen out ?

alleen out ?

volgenes mij geen in
16 bit maar

mmm wel duur dan hoor
maar scheelt pci slot :)
 
Orgineel geplaatst door BasicSystem
Klopt, alleen out en ""maar"16 bit.
Duur valt wel mee toch, 589 pieken maar.




groeten

BasicSys
nou voor dat bedrag moet ik toch wel echt ADAT krijgen met 20 bit in out hoor

Die lexicon kaart kon het al en met 4 in en 8 analoge outputs

alleen dat het een pci kaart scheelt is relaxt vind ik
 
De bandbreedte van USB 1 (of 1.1) is niet zo groot dat ik er alle vertrouwen in hebt dat zoiets ook goed gaat werken op een doorsnee computer. Vandaar dat het ook 16 bit is anders 'trekt' ie het niet. Zeker niet als USB zo'n lang slecht verleden heeft qua geluid en USB.
Maar ik denk dat ze dit gedaan hebben voor de laptopper die toch z'n Adat gebruiken wil met z'n laptop.

Als het USB 2 zou zijn dan zou ik zeggen, gaaf ding.
Trouwens die multi I/O kaart is wel interessant en die waveterminal helemaal voor de trotse bezitters van een apparaat met R-bus (volgens mij zijn dat er nl. niet zoveel)

Wat ze zouden moeten doen is er vuurdraad versies van maken want dat zou wel gaaf zijn.
 
Orgineel geplaatst door fuse

Wat ze zouden moeten doen is er vuurdraad versies van maken want dat zou wel gaaf zijn. [/B]
Vuurdraad is zeker interesant en ik hoop ook dat USB 2.0 aan slaat (kan niet anders)

Offtopic :
Heeft iemand al midi via USB of ethernet via USB gezien ?
Midi via ethernet loopt niet zo lekker bij mij en zou toch graag die 2 midi poorten van mijn amt8 en delta 1010 sparen
 
Orgineel geplaatst door MadR

Vuurdraad is zeker interesant en ik hoop ook dat USB 2.0 aan slaat (kan niet anders)

Offtopic :
Heeft iemand al midi via USB of ethernet via USB gezien ?
Midi via ethernet loopt niet zo lekker bij mij en zou toch graag die 2 midi poorten van mijn amt8 en delta 1010 sparen

Wat dacht je van twee USB midi dingetjes?

Hoop zelf dat Yamaha beetje opschiet met hun mLan drivers voor windows. Je moet dan wel een hele dure hub hebben om van alles en nog wat aan elkaar te knopen maar is zeker wel interessant. Maar dan heb je niet zoveel dure hardware meer nodig om meerdere computers aan elkaar te knopen. :)
 
Orgineel geplaatst door fuse


Wat dacht je van twee USB midi dingetjes?

Hoop zelf dat Yamaha beetje opschiet met hun mLan drivers voor windows. Je moet dan wel een hele dure hub hebben om van alles en nog wat aan elkaar te knopen maar is zeker wel interessant. Maar dan heb je niet zoveel dure hardware meer nodig om meerdere computers aan elkaar te knopen. :)
en waarom niet USB naar USB ?
moet toch makelijk kunnen ?
ga je toch geen midi(bakjes) tussen hangen ?
mar misschien moet ik het maar voorstellen bij emagic
 
Back
Top