Working title "Synthforum All Stars 2013"

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
Gisteren besloten dat het tijd wordt voor een nieuwe Synthforum "All Stars" compilatie.
Voor de degene die de eerste editie gemist hebben, klik hier

Doel van deze release is om Synthforum members een kans te geven deel uit te maken van een unieke compilatie die te koop zal zijn op alle major download stores van Beatport tot iTunes, amazon, JUNO, SPOTIFY you name it.

Qua muziekstijl zeer open minded, zo lang het maar enigszins dansbaar is en ergens ongeveer tussen de 120 <> 140 BPM ligt, dus géén rare epileptische glitch of noise tracks, Deze editie wil ik onze hardstyle/core vrienden zeker niet vergeten en indien er voldoende materiaal is, misschien 2 edities doen/ CQ dubbelaar.

De uiteindelijke beslissing voor deelname ligt bij mij, maar je track aanleveren en feedback gaat discreet.

Ik wil graag de opzet hetzelfde houden:
- Iedereen mag een track "doneren"
- de rechten houd je zelf, die wil ik niet, je geeft mij alleen het recht om hem op deze release te mogen uitgeven.
- Alle kosten voor de release zijn voor mij
- Alle inkomsten boven de gemaakte kosten gaan naar een nader te bepalen goed doel (vorige release staat tot afgelopen weekend nog €19,00 in de min. Maar dat mag de pret niet drukken :D )

Je reward is dus je release an sich en jezelf kunnen streamen bij je vrienden, altijd leuk.
Ik zou het album graag eind Mei willen uitbrengen, om dat voor elkaar te krijgen is de deadline voor tracks zondag 12 Mei.

- Ik zoek nog een DJ die één of 2 DJ mixen wil maken
- Ik zoek nog hulp voor artwork
- andere ideeën zijn ook welkom

Hoe je track aan te leveren:
Om teleurstellingen te voorkomen graag het volgende proces aanhouden, replies in dit topic van "leuk ik doe mee" zonder verder het proces te volgen doe ik niks mee.

Wat dan wel?
1. upload je track via wetransfer en stuur deze naar JEZELF
2. kopieer de downloadlink en stuur deze samen met korte toelichting per synthforum PM naar mij

De tracks dienen 24bits niet gemasterd te zijn, vorige keer is er nogal wat over en weer gemaild om een aantal tracks uiteindelijk goed te krijgen
dus:
- Géén limiter op master (dus ook geen Ozone presets)
- hardste piek beneden -1db
- geen compressie op master
- geen rare saturators
- géén master EQ

In het kort SCHONE tracks met VOLDOENDE headroom. (dus ook niet je te luide mixdown ff snel 6db zachter nog eens renderen, dan is het leed namelijk al geschiedt)

Ik geef op iedere track minimaal 1x feedback, maar voldoet de track daarna niet aan de gestelde eisen, dan blijf ik je niet achter de broek aan lopen om dat te fixen, en mis je dus gewoon de boot. Alles wat je er zelf instopt kan ik er namelijk niet meer afhalen.

Dus vanaf vandaag heeft ieder 2mnd de tijd om het beste van zichzelf te laten horen!

Enjoy!
 
Laatst gewijzigd:
Leuk!
De vorige editie is compleet langs me heen gegaan. Was toen niet zo into SF i guess...

:okdan:
 
Back
Top