Behringer MX-8000 voor +/- 700 euro

bikkel

Everything is on the One
Lid sinds
14 november 2001
Berichten
12.708
Locatie
Utrecht
De Cash Converters of hoe dat die pandjeszaak ook heet in Eindhoven. Behringer MX-8000 gespot voor (ik dacht) 700 euro. Ik heb er nog even over gedacht om hem te kopen en te verkopen maar goed ik heb geen plek voor het ding.

Dat ligt toch aardig onder de normale 2e handsprijs of niet?
 
*snik snik*

waarom heb je nooit geld bij elkaar als je t nodig hebt verdomme
 
700 euro? mmm.....is dat ding niet gejat ofzo??

Olaf
 
Orgineel geplaatst door olafmol
700 euro? mmm.....is dat ding niet gejat ofzo??

Olaf
wat maakt jou dat uit. Ze verkopen het bij cash converters. Die zijn verantwoordelijk. Als jij het van hun hebt gekocht, zonder een vermoeden te hebben dat hij gestolen was, dan ben jij legaal de eigenaar (jaaa ik heb recht gehad).

Met helen gaat dat dus niet want als je zoiets in n duister steegje koopt dan kun je verwachten dat hij gejat is.
 
als ik geld bij elkaar heb dan ga ik zo te horen eerst eens alle cash converters af
 
hier in Utrecht stond laatst zo'n klein zilveren bakkie met knoppies en batterijen van Roland voor 25€ te koop, maar die MC303 had veel betere geluiden vertelde de meneer van de winkel me....

Olaf
 
Ik zag ook nog een Denon dubbel cd speler met pitch control ed. voor discotheken staan voor omgerekend onder de duizend gulden als ik me niet vergis.
 
Cash Converters is echt dé zaak!!! :)

Ik heb daar al een Casio CZ-101, Boss DR-110 en een Casio VL-1 gekocht voor weinig...

Hier in rotterdam valt het de laatste tijd een beetje tegen met muziekinstrumenten, maar die in Den Haag, prinsengracht heeft altijd veel.

700 euro? mmm.....is dat ding niet gejat ofzo??

Moet je eens na vijven naar die in Rotterdam gaan (nieuwe binnenweg). Dan struikel je bijna over de junks en andere vage gasten.
 
ligt t aan mij of zie ik alleen televisies en hadboordmachines

eigenlijk vanalles behalve muziekinstrumenten
 
Orgineel geplaatst door Pjotr G
ligt t aan mij of zie ik alleen televisies en hadboordmachines

eigenlijk vanalles behalve muziekinstrumenten

Assortiment wisselt dagelijks en niet alles (lees: weinig) komt op de site. En je moet een beetje mazzel hebben.

zoek maar eens op 'yamaha' of 'roland' hiero: http://www.msion.net/cc/aanbod/zoekaanbod.asp
 
zeg ehh bikkel,
waarom spot je de eurodesk mx2442 niet, die ik te koop heb staan voor 400? of is de mx8000 een veel betere tafel? (heb er zelf geen verstand van.)
 
Tja ik heb net een 16-kanaals Spirit tafeltje gekocht en de MX-8000 heeft er dan 48 maar dat zal ik toch voorlopig niet gaan gebruiken, als ik hem al kwijt zou kunnen hier.

Maar 700 euro da's 1550 gulden terwijl je hem goedkoop hebt als je hem voor 1900 gulden vindt op marktplaats.

Als ik hem zelf zou willen dan had ik hem allang gekocht. En Behringer staat ook niet zo heel goed bekend. Nou ja, niet goed, laat ik zeggen veel functies voor weinig geld maar mindere kwaliteit.
 
Orgineel geplaatst door bikkel
Tja ik heb net een 16-kanaals Spirit tafeltje gekocht en de MX-8000 heeft er dan 48 maar dat zal ik toch voorlopig niet gaan gebruiken, als ik hem al kwijt zou kunnen hier.

Maar 700 euro da's 1550 gulden terwijl je hem goedkoop hebt als je hem voor 1900 gulden vindt op marktplaats.

Als ik hem zelf zou willen dan had ik hem allang gekocht. En Behringer staat ook niet zo heel goed bekend. Nou ja, niet goed, laat ik zeggen veel functies voor weinig geld maar mindere kwaliteit.

dat klopt.. maar ik krijg het gevoel dat mensen over de mx-8000 stukken minder negatief is.. of dat nu aan de mensen ligt of aan de tafell.......:)
 
Ik kreeg sterk de neiging om hem te kopen hoor, maar ik kan er gewoon niks mee.
 
bout man

ik hoop dat er rond kerst volgend jaar weer zo'n deal rond vliegt

nu eerst zomer in kreta bij elkaar schrapen!
 
Back
Top