je eerste pogingen tot het verkrijgen van een song

Gemaakt in 1992 met Fast Tracker deel 1. Ja deel 1 dus, met 4 tracks. Midden in de House boom en dat hoor je ook wel. Volgens mij wilde ik een soort Capella - You got to Know maken...

Eigenlijk had ik ervoor nog een Pong kloon gemaakt met een Blub sample maar die wil je *niet* horen! :p

Breed - Music is Life (1992)

Zat te denken, straks gaat iemand al onze eerste songs stelen en releasen! Wat moeten we dan doen? :D
 
Laatst gewijzigd:
Orgineel geplaatst door Breed

Zat te denken, straks gaat iemand al onze eerste songs stelen en releasen! Wat moeten we dan doen? :D
naar de winkel gaan en de plaat kopen.

en lachen omdat die plaat niet gaat verkopen (alhoewel....als boozywoozy het kan....!)
 
Ja, die Boozy Woozy is geniaal en ook nog muzikaal dat ie zo'n track kan maken in z'n eigen music maker... daar kunnen wij nog wat van leren. Echt een van de beste nummers die ik in m'n leven gehoord heb. Raar dat ie nog niet de volle 24 uur per dag wordt gedraait op TMF.

ik wist niet wat ik hoorde.... dat geluid is echt zo vet.. en ook nog vernieuwend :Z

maar nu even serieus, als ik zo'n track had gemaakt dan had ik 'm niet eens hier gepost. Zelfs niet als het m'n eerste nummer was... maar die gast meent het geloof ik nogal serieus. :)
 
Re: Boozy Woozy

Re: Boozy Woozy

wie is da .....Boozy Woozy ???? :confused:

In het kader van dit wil ik eigenlijk helemaal niet eens weten: DJ Boozy Woozy is 1 van de leden van de Clubheads. Veur de betere boerenhouse, draai een nummer van de Clubheads of natuurlijk BoesieWoesie...:stupid
 
Re: Re: Boozy Woozy

Re: Re: Boozy Woozy

Orgineel geplaatst door Boemtsjak
wie is da .....Boozy Woozy ???? :confused:

In het kader van dit wil ik eigenlijk helemaal niet eens weten: DJ Boozy Woozy is 1 van de leden van de Clubheads. Veur de betere boerenhouse, draai een nummer van de Clubheads of natuurlijk BoesieWoesie...:stupid


Hehehe ....nou snap ik waarom ik het niet wist !!

Thanks
 
en dat terwijl vroeger de klubbheads (niet clubheads) toch een toonaangevende formatie was

discohopping, kicking hard...toen was t nog vernieuwend

jammer dat ze zijn blijven steken
 
M'n eerste track heb ik een paar weken terug op m'n homepage gezet. De de basis van m'n 2e ook. Daar wordt nog HARD aangewerkt.
Ik ben nog geen jaar met produceren bezig, en dat hoor je er dus goed aan!

Greetz,

Yawgmoth
 
Niet mijn eerste nummer maar toch al wat jaartjes oud , uit
1994 komt dit nummer gemaakt met een Roland JV-880, Korg Trident,
Proteus 2XR,Roland MKS-100 sampler met een ASQ-10 seq en een portastudio
van yamaha met een SPX-90 effects.
De muziek was bedoeld als stockmuziek voor AV doeleinde is later
gebruikt in Crime Time ( Tros TV ).
De korg Trident en de Roland MKS-100 zijn inmiddels de deur uit, de JV-880 ( voor de strings ) heb ik sinds kort weer in mijn setup.

FROZEN HEAT [1'06]

http://stage.vitaminic.nl/main/tronvision2/singles/

De rest van de nummers op de site zijn van alles wat.
 
Back
Top