Dr van Lansberg - Tear Them Down

klinkt gewoon lekker. Niet echt een 'eruit springende' track, maar wel iets om op een relax momentje op te zetten.

Thanks Monotron! Ik zet hem zelf juist wel eens op als het druk is... :) Het helpt. En verder, ja klopt, springt er niet uit. Dat past ook niet zo goed bij mijn karakter ;).
 
Lekker rustgevend

Lekker rustgevend

Heerlijk rustgevend atmosfeertje. Ik ben het wel eens met een aantal andere opmerkingen hier. Je hebt betere nummers in je portfolio maar goed dan heb je nog wat achter de hand voor de contest van 2013 8)
 
Thanks voor je feedback Dremix! Wordt absoluut gewaardeerd. Punt blijft dat ik het gewoon erg moeilijk kiezen vond. Van de tracks die ik zelf goed vond, was dit in de tijd gezien de middelste. En dat vertegenwoordigt de productie over 2012 dan weer het best ;).

Dank voor je stem ook!
 
Yep, gefeliciteerd!
 
Van harte gefeliciteerd Dr van Lansberg!!! :okdan:

7398772felicidades.gif


Cheers,
Exo. :mega:
 
Waarde luisteraar,

Met veel genoegen presenteer ik u mijn inzending voor de Synthforum Contest 2012. Omdat ik het lastig vond kiezen, heb ik maar de middelste (tijdlijntechnisch gezien) track genomen, op 30 juni afgerond. Ik heb er destijds met veel plezier aan gewerkt, dus... :peukie:

Aan allen toi toi toi en wees gegroet!

gefeliciteerd zekers mooi
 
Back
Top