Lounge Lizard EP-4

attachment.php


Applied Acoustics Systems heeft de 4e versie van Lounge Lizard uitgebracht, met behalve verbeteringen van wat er al was o.a.:

  • Factory library
  • Compressor and Equalizer
  • Character control
  • Limiter
  • Streamlined interface
  • Bank and program manager
  • Overhauled effects
  • Native 64-bit Audio Unit (AU) and VST plug-ins

Link naar productpagina

 

Attachments

  • loungelizard.jpg
    loungelizard.jpg
    94,7 KB · Bekeken: 98
Ziet er wat mij betreft erg interessant uit, leuke uitbreiding ook dat er nu een EQ in zit.

Verder lijkt het me handig dat je kan wisselen tussen uitgebreide opties en FX voor programmeren van geluiden en de basisfuncties voor het bespelen.

Ik ga iig binnenkort maar eens updaten :okdan:
 
Wel goed dat ze hun presetsstructuur herbekeken hebben en geïntegreerd hebben in de plugin.

Btw als iemand geïnteresseerd is in mijn versie te kopen. Je kan daarmee voor 29 euro upgraden naar de laatste versie.
 
Iemand die Lounge Lizard heeft kunnen vergelijken met de NI Electric piano's?
 
Iemand die Lounge Lizard heeft kunnen vergelijken met de NI Electric piano's?


nou, ze hebben een overeenkomst....

ze lijken in ieder geval in de verste verte niet op een echte....:D

:mega:
 
Ik word altijd een beetje moe van die reacties. Is zo'n gesamplede rhodes precies hetzelfde als een originele? Nee, natuurlijk niet. Benadert het een echte tot 80-90% van een echte? Ja. Is dat voldoende? Dat mag iedereen zelf bepalen en is sterk afhankelijk van de toepassing.

Was dit een antwoord op mijn vraag? Nee.

Iemand anders wellicht?
 
+1 voor OJS. Realiseer je vooral dat hoe een echte Rhodes klinkt, zeeeeeer sterk afhangt van de setup en de fysieke toestand van de piano. Daarbovenop heeft nog iedereen zijn eigen versterker en effecten naar voorkeur.

Wedden dus dat een sample/physicalmodelling plugin niet klinkt zoals die van jou? Rhodes-is-niet-gelijk-aan-rhodes.
 
Klinkt goed, nu 2 voor 1, chromaphone lijkt ook wel aardig, misschien toch nog maar even voor de kerst samen kopen dan.
 
Back
Top