• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Electro Rack 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mullet

Nieuwkomer
Lid sinds
27 oktober 2003
Berichten
13
Locatie
Groningen
In de aanbieding: een Clavia Nord Electro 2 rack. (N.B.: dit is de laatste rackversie van de Nord Electro. Van de NE3 en NE4 zijn geen modules verschenen).

Helemaal in orde, weinig gebruikt, alleen in mijn studio en in vrijwel nieuwstaat. Met gebruiksaanwijzing.

Mocht je niet bekend zijn met de Nord Electro: hele mooie Hammond B3 met zeer goede virtuele leslie en virtuele drawbars. Wurlitzer, Rhodes, Clavinet en ak. piano. Topinstrument.
 

Attachments

  • nord rack04-k.bmp
    891,9 KB · Bekeken: 87
  • nord rack03-k.bmp
    1,2 MB · Bekeken: 74
(Bump)

Ik denk dat deze module zo rond de 400 euro waard is en dat wil ik er dus ook voor hebben. Lijkt me redelijk...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top