Ik doe ook een poging...

Eins, zwei, drei...... eins, zwei, drei...

Eins, zwei, drei...... eins, zwei, drei...

Was wel heel even wennen die walts maat. Maar verder vond ik het gewoon een hartstikke lekker nummer. Lekkere geluiden en ook een lekkere afwisseling/structuur. Ik kan me dus echt voorstellen dat ik dit op TMF tegen zou kunnen komen. Niet al te moeilijk, beetje lekkere videoclip erbij en gaan met die ... walts.

Juist die walts maat zou een gimmick kunnen zijn om wel op te vallen tussen al die andere happy trance!

Eric
 
Ja LOL...tenminste weer eens wat vernieuwends en klinkt toch lekker vet!

Ben wel benieuwd hoe men hierop gaat pogoën trouwens!! *D

Waar heb je het mee gemaakt? Met Reason ook?
 
Lache zeg, vette track. Beetje vreemd maar wel lekker.
Dat mag ik wel, beetje anders dan anders.

Qua mix is hij wel OK. Nog wat afmasteren en hij is perfect. :)
 
[haunting mode]

Het post!

(He can do it!)
[/haunting mode]
 
shutup.gif
hypocrite.gif
 
Orgineel geplaatst door Twin-x


[warning mode] fuse niet uitlokken [/warning mode]

Beetje flauw wel he!?

Voor iemand die opmerkt dat er zo weinig gepost word en dan zelf nokt is het een beetje flauw. Maar wat me ff dwars zat was de manier waarop. 'K bedoel doe je je best om een leuke track te maken, word je op zo'n makkelijke manier getrolled.

Trouwens, ik vind het zo asociaal om (lees die draad met Bamse z'n nummer maar eens na, schandalig gewoon) op zo'n manier met andermans werk om te springen. Zeg dan niets of op zo'n manier dat de ander er nog wat aan heeft. Voor je het weet lees je ergens dat er een studio met gear te koop staat omdat degene van wie die studio had het niet meer aan kon. (OK, overtrokken.) Gewoon even nadenken voordat je met je vingers op die knoppenplank gaat rammen.

Kijk, dat je van recensenten een nog veel slechtere recentie zult krijgen kan wel, maar laten wel het wel ff gezellig houwe.
Muziek is een feestje bouwe! ;)


Sorry beat, maar dit moest ff hoor.

Ben gewoon een beetje jalours dat you wel een walz kan comineren met dance en ikke niet. ;)
 
Orgineel geplaatst door fuse


Beetje flauw wel he!?

Trouwens, ik vind het zo asociaal om (lees die draad met Bamse z'n nummer maar eens na, schandalig gewoon) op zo'n manier met andermans werk om te springen. Zeg dan niets of op zo'n manier dat de ander er nog wat aan heeft.
Kijk, dat je van recensenten een nog veel slechtere recentie zult krijgen kan wel, maar laten wel het wel ff gezellig houwe.
Muziek is een feestje bouwe! ;)

Ben gewoon een beetje jalours dat you wel een walz kan comineren met dance en ikke niet. ;)

Mis ik iets? Ik had niet de indruk dat hier een ´flame´ aan de gang was! MAAR......., ik ben het wel helemaal eens met FUSE om het hier gewoon lekker gezellig te houden.
We zoeken hier naar opbouwende kritiek. We willen toch hier leren en gebruikmaken van elkanders deskundigheid?

Dus, ... lief zijn voor elkaar!

Eric
 
Orgineel geplaatst door fuse
[haunting mode]

Het post!

(He can do it!)
[/haunting mode]

Voor iemand die opmerkt dat er zo weinig gepost word en dan zelf nokt is het een beetje flauw. Maar wat me ff dwars zat was de manier waarop. 'K bedoel doe je je best om een leuke track te maken, word je op zo'n makkelijke manier getrolled.

vaag...

slaat dit op mij of iemand/iets anders?
 
Laatst gewijzigd:
Was wel heel even wennen die walts maat. Maar verder vond ik het gewoon een hartstikke lekker nummer. Lekkere geluiden en ook een lekkere afwisseling/ structuur. Ik kan me dus echt voorstellen dat ik dit op TMF tegen zou kunnen komen. Niet al te moeilijk, beetje lekkere videoclip erbij en gaan met die ... walts.

Juist die walts maat zou een gimmick kunnen zijn om wel op te vallen tussen al die andere happy trance!

Orgineel geplaatst door Almeros
Ja LOL...tenminste weer eens wat vernieuwends en klinkt toch lekker vet!


zanks :)

Ben wel benieuwd hoe men hierop gaat pogoën trouwens!! *D

haha, laat ze maar wat uitvinden :p

Waar heb je het mee gemaakt? Met Reason ook?

Goed geraden, ik heb 'm gemaakt met Reason, Cakewalk 6 en een Roland Em-10 synth. :)

Dit is inderdaad heel erg origineel !

Ben benieuwd of je binnenkort gebeld wordt door Andre Rieu om eens wat remixjes voor hem te doen.

Vet schuiven moet ie jou dan want als je die gozer zijn studio ziet met die 10 reds en dubbele protools set dan moet ie een aardig zakcentje verdiend hebben.

ik heb nog steeds geen telefoontje van 'm gehad =( 8o)

idd, dat setje protools en al die G4 bakken die hij daar heeft staan zijn echt :{
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top