Nieuwe BasicSystem techno track !

Misschien ben ik een idealist maar ik wil mijn eigen muziek produceren EN een platendeal. Maar als ik zou moeten kiezen tussen deze twee dan liever mijn eigen muziek maken. Ik zie jongens om me heen die veel korter bezig zijn dan ik en er alles maar dan ook alles aan doen om te klinken als bijvoorbeeld Armin van Buuren of Tiesto.
Zo ontwikkel je dus never een eigen stijl.
Dan maar de moeilijke weg met uiteindelijk wel de meeste voldoening. Geld is niet de drijfveer maar muziek is wel de passie.

groeten


BasicSys
 
Orgineel geplaatst door krz


Volgens mij wel. Waarom zou mijn muziek niet de muziek van iemand anders kunnen zijn? ;)

Goed punt. :) Gelukkig delen inderdaad mensen wel zelfde intresses
 
Orgineel geplaatst door BasicSystem
Misschien ben ik een idealist maar ik wil mijn eigen muziek produceren EN een platendeal. Maar als ik zou moeten kiezen tussen deze twee dan liever mijn eigen muziek maken. Ik zie jongens om me heen die veel korter bezig zijn dan ik en er alles maar dan ook alles aan doen om te klinken als bijvoorbeeld Armin van Buuren of Tiesto.
Zo ontwikkel je dus never een eigen stijl.
Dan maar de moeilijke weg met uiteindelijk wel de meeste voldoening. Geld is niet de drijfveer maar muziek is wel de passie.

Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen...
 
Maar het zou wel leuk zijn om er in ieder geval iets voor terug te krijgen...........
Gelukkig is er dit forum, bij deze bedankt voor al jullie positieve reacties.;)
Ben inmiddels begonnen met een nieuwe track in dezelfde stijl.

groeten

BasicSys
 
Back
Top