Een liefdesliedje (Ja, echt!)

Echt supermooi. Geen genre voor mij, maar knap gedaan! Ik sla mezelf regelmatig voor m'n kop dat ik ooit ben gestopt met pianospelen. Dit is weer zo'n moment.

Binnenkort toch maar weer eens oppakken..
 
Echt supermooi. Geen genre voor mij, maar knap gedaan! Ik sla mezelf regelmatig voor m'n kop dat ik ooit ben gestopt met pianospelen. Dit is weer zo'n moment.

Binnenkort toch maar weer eens oppakken..

Heel mooi compliment (en eigenlijk zou je daar weer een compliment voor moeten krijgen). En ja, DOEN! Het kan je alleen maar helpen, en het is nog leuk ook ;).
 
Ojee, misschien was ik wat ongevoelig..
Maar iig ben ik weer ff opgelucht! :-D
 
Die zangeres van jou heeft meer diepgang, dan dat ik tot nu toe in je tracks hoor!
En je vindt haar lelijk? Hup, aan't werk! Dhr. Dr.! :-P

Off topic: Schoonheid is allereerst een subjectief en ten tweede geen absoluut begrip. Dus "niet zo mooi" kan iets anders betekenen dan "lelijk" ;).

Die diepgang ligt dus duidelijk niet bij haar, maar kennelijk bij de muziek die ik eromheen brei. Wel, elke dag pizza is ook niet lekker toch?
 
Als je je vervolgens dan realiseert hoe vaak ik haar stem al heb gebruikt, zou je zomaar weer een ander idee kunnen krijgen :).
Toch gaat het vooral om je muziek en zit zij ergens diep ver weg in de mix.. met veel "galm" omdat.. :S
 
Back
Top