DE 500 serie draad!!!!!!

Ik ben ook geinteresseerd.
Als Brz niet doorgaat hoor ik graag wat de mogelijkheden zijn.
En als Brz wel doorgaat ben ik erg benieuwd naar de prijs.
 
Graag! Waarom komen die dingen pas zo laat in nl? Funkiejunk in de uk heeft ze allang..
 
Ik heb nog geen eq.....de compressor kan ik nog niet echt wat over zeggen...heb er pas een snare doorheen geduwd en dat werkte..
Volgende track gaat er meer percussie tegelijk door.
 
En Brz..? How did it sound? En heb je inmiddels al meer 500 spul geprobeerd?

Ik heb sinds kort het DIY 51X rack, plaats voor 11..
 
Ik heb een 500 stop.....is leuk, maar ook weer niet geweldig voor het moment.
 
Ik heb een Lindell 503 gekocht, net genoeg slotjes...anders koop je er alleen maar teveel van !

Ik heb 2x (api)VP28 en 1x Neve portico 517 preamps erin zitten....
handig voor live optredens ....al is dit wel akoestisch gericht 3x mike 1x gitaar..
Kortom, erg degelijk, compact en goed klinkend setje !!
 
En alweer te koop de 2x lindell's 503... heb wat groters nodig..
Ga voor een Api 8ch met 25pins connectoren dat gaat beter naar de SSL alphalink..
 
Even omhoog gooien dit draadje. Ben gister bij een goede kennis van mij geweest en die heeft zo'n 500 lunchbox staan met een aantal zeer interessante modules, waaronder de Elysia Karakter... pfff. Ik wilde eerst een Elektron Analog Heat, maar die Karakter vind ik ook geweldig. Nu me dus een beetje aan het verdiepen in die 500 modules. Wat is er veel! En inderdaad is niet goed... GAS!

Zijn er veel mensen met zo'n 500 lunchboxje? En wat zijn interessante modules. Ik wil graag de Elysia Karakter uiteraard (misschien ook de Xpressor), maar zit ook te kijken naar een mooie EQ. De Kush clariphonic heeft me ook altijd geïntrigeerd... Zag alweer dat ik een dure smaak heb...

Iemand een tweedehands lunchboxje voor me?
 
ik dacht aan 1 doosje met karacter en xfilter erachter hehe
lijkt me heeerlijk
 
Fredenstein Bento series(2,6,10) slots , de goedkoopste box mijn bekend per slot.

De api 8slot met db25, erg mooi en erg makkelijk met een db25 maar moet je nog wel even losse rackears bij kopen.

De api 10 slot met lipinski voeding :halleluja , alleen beetje duur om 300 euri modules in te knopen.

L-600-PS.jpg
 
Back
Top