mijn zaterdag avond ingeleverd om dit te maken

luistert lekker weg :)
Nu ken ik deze richting niet zo goed en ben er dus niet zo in wegwijs , maar het lijkt me dat in deze track iets meer variatie in toonhoogte moet.
Nu hoor ik dat hoofdriedeltje de hele track door, en blijft dus hierdoor wat vlak.
Een keertje middenin een stapje hoger maakt het allemaal wat spannender.
 
Leuk idee, maar nog erg kaal, je reverse klap zit er ook nog niet helemaal lekker in.
Vocal is leuk, maar qua timing wringt die een beetje in de aanzet. Als laatste heb je al je kruid al verschoten na 16 maten, de rest is een herhaling van zetten. Verder uitwerken dus:okdan:
 
Waar heb je die "no limit" "jeeejj" vandaan? is dat een public domain sample?
lekkere track btw!
 
SD, kan je nou die lege soundcloud track eens uit je signature halen? met je post tempo zie je hem wel héél vaak voorbij komen.
 
ja, zijn fairtrade nootjes, die zijn niet zo pittig als oneerlijke nootjes
 
ik vind de leadsounds niet mooi gekozen. voor de rest wel mainstream.
 
Lekker ideetje maar toch mist het nog wat.. dat themaatje gaat de hele tijd maar door.. Ik heb laatst leuke vocal dingetjes van jezelf gehoord.. het arrangement zoals het nu is laat het zeker toe.. leef je uit ;)
En eh.. die dame die er nu in zingt zit er in de eerste keer en laatste keer ook niet helemaal lekker in.. niet goed getimed. Tweede keer zit ie er wel goed in.. en ik vind de 2 Unlimited "NO" niet kunnen, dat is denk ik ook nog een beetje voor jouw tijd :D
Vind het wel weer ontzettend knap dat je dit zo snel hebt gemaakt.. :okdan: ga zo door man!! :)
 
Back
Top