Uiteindelijk toch nog afgerond

Sir dionysus

www.vangerwendesign.nl
Lid sinds
27 september 2012
Berichten
333
goeie nacht mensen van het nachtelijke bestaan :P
midden in de nacht ben ik tog nog doorgegaan met deze mix met hulp van jullie en mensen om me heen is dit het resultaat geworden ik hoop dat jullie het wat vinden :okdan:

 

Attachments

  • tumblr_lxb48qcYoc1qh11x1o1_500.jpg
    tumblr_lxb48qcYoc1qh11x1o1_500.jpg
    80,5 KB · Bekeken: 24
Wel wel wel... Ik moest de vorige versie er echt naast horen omdat ik het niet herkende. De opbouw van de track is echt vele malen beter nu, prima arrangement ook. Die nare side chain compressie is gelukkig ook verdwenen. Volumeniveau's evenzo in orde (zeker in vergelijking met de vorige). :okdan:

Het verbaast me dat je in zo een korte tijd dit neerzet, met als basis je vorige versie. Zo zie je dat je met een beetje extra aandacht je track al vele malen kunt verbeteren. Ik zeg niet dat ie perfect is (welke track is dat wel?). In de mixing kun je op termijn nog wel wat halen, maar de fundering is nu lekker stabiel.
 
Lekker trackie.:D
 
stuk beter, nu nog de mix goed uitwerken, meer percussie, meer hihats, effecten meer versmelten in de mix, het 2e basje (offbeat) dat af en toe tussenkomt kan aan het eind meelopen met de melodie etc etc goede vooruitgang nog redelijk wat puntjes die aandacht nodig hebben

vocal mag trouwens ook wel wat harder en vaker teurgkomen, in potentie een leuke track, maar devil is in the detail ;)
 
Hey... Ja beter!! maar dit wist ik al een beetje ;) 'k moet wel wennen aan die dame die je erin hebt gestopt nu.. vond jouw vocale dingetje leuker denk ik :) De sidechain is zo ook goed.. niet te veel van dan pomp effect.. net lekker zo :)

Mix is nu ook beter.. wat minder bas en meer mid/hoog, dat mistte de andere mix.. toch mogen er meer perc en vooral hoog percussie elementen in.. de hats die er nu in zitten klinken wat dof.. ff nog wat hats inrammelen en gaan :D Goed bezig!!
 
alles percussi/drums klinken in het midden,wat sprijden in stereo field en hij is af ,en zal nog beter klinken

(het is ook daarom dat ze 'doffer' kunnen gaan klinken,als ze al dof zijn)
 
sje wat op .54 binnenkomt moet op .58 mt de rest mee gaan is storend nu. verder mag percussie nog steeds harder en levels tussen de diverse leads ook nog wat beter. maar gaat verder goed, let ook je compressie/limiting aantal keren bijv op 1.58 druk dat zuigende geluid alles weg, je hoort de mix gewoon zachter gaan, zelfde met de zaagtand op 2.40, lijkt wel als of daar een loop van een compleet andere track spontaan er doorheen komt.

qua arrangement loop het al wel beter, maar het mixwerk is nog steeds erg slordig, blijf kritisch!
 
Back
Top