Trompetten

die trompetten gaan wat storen na een tijdje vind ik
dat is t
 
sorry hoor
volgens mij ben ik verder niet zo negatief over je muzieken geweest
ik vind de trompetters gewoon zo en reageer op jouw post
is niet zo erg toch?
 
nou..
wat ik zeg
ze gaan storen na een tijdje
ze komen me wat sirene over
iets wat je ff uit wil na een tijd
dat vind ik
dat heeft ook met t statische ervan te maken
maar das niet zo gek met sampling
 
Ja maar jongens, besef dat ik samplen af en toe heerlijk vind om te doen.. ik heb een hele kast met LPs die ik echt vet vind als een soort van sound library, ik kan ook zelf trompetten maken maar ik vind dat samplen gewoon bij hiphop hoort. en Als je sampled, dan betekend het niet dat je minder creatief bent. ik moet ze uit eindelijk ook melodie geven, er een basslijn onder plaatsen etc.

en @audio collage , je zou eens de trompetten van Ueberschall moeten horen, die klinken nog beter als dat wat jij daar post. Maar then again. had het niet nodig deze track...
 
het klinkt een beetje als een muziekje bij een spel met een option screen/scoreboard van 1 of ander racespel endergelijke op de amiga waarbij er korte samples zijn gebruikt waarmee 'gespeeld' word om geheugen te besparen... het nummer is dan wel slechts 2:42 maar eigenlijk is dat nog te lang met deze herhalingen...
 
Ja maar jongens, besef dat ik samplen af en toe heerlijk vind om te doen.. ik heb een hele kast met LPs die ik echt vet vind als een soort van sound library, ik kan ook zelf trompetten maken maar ik vind dat samplen gewoon bij hiphop hoort. en Als je sampled, dan betekend het niet dat je minder creatief bent. ik moet ze uit eindelijk ook melodie geven, er een basslijn onder plaatsen etc.

en @audio collage , je zou eens de trompetten van Ueberschall moeten horen, die klinken nog beter als dat wat jij daar post. Maar then again. had het niet nodig deze track...
Gebruik dan een andere topic titel* i.p.v. prachtige muziekinstrumenten te verkrachten met wat jij 'creatief' zijn noemt.
En ja, ik vind dat ergerlijk.
En ja, jij verwacht respect voor jou ...

(* Bijvoorbeeld topictitel : Hoe verkracht je een trompet ?)
 
Ik vind de track best geinag, maar het gebeurt heel weinig... Leuk voor een spel inderdaad, met Pamela Anderson bij :D
 
Ha, lekker! (en dan heb ik het nog niet over de track). Er gebeurt altijd wel wat in je draadjes Shyft! Dat houdt het gezapige een beetje buiten de deur.

Ik vind de track helemaal niet irritant. Niezen onder water, da's pas irritant. Aan den anderen kant blijft ie bij mij ook niet hangen, of het moet de sfeer zijn. Ik denk dat dit een prima opzet is om verder uitgewerkt te worden. Je hebt nu een basis staan, noem het het thema. Nu de rest.
 
Voor een hiphop beat (niet verkeerd opvatten) helemaal niet slecht. Het zijn de rappers die dan de variatie maken (ook niet altijd trouwens), en waardoor ook weer inspiratie kan komen om breaks (fill-ins, pauzes) e.d. toe te passen, want die ontbreken wel redelijk.

Die belletjes mogen wel harder, die vallen bijna niet op, volgens mij kun je daar leuke dingen mee doen als je ze meer op de voorgrond brengt. Verder is het qua mix niet helemaal goed, ik vind het laag nogal hard en hol.

Niezen onder water, da's pas irritant.
Hm, dat moet ik eens proberen.
 
Back
Top