[Soundtrack] For Næve

Crippless

Stamgast
Lid sinds
6 juli 2011
Berichten
101
Locatie
Sliedrecht
Ik ben sinds vorig jaar begonnen met het maken van een Shortfilm, bij deze film wil ik proberen om zoveel mogelijk zelf te gaan uitvoeren, het schrijven van het script, het schrijven van de muziek, het filmen etc.

Nu ben ik vandaag bezig geweest met de Intro Title van de film met dit als resultaat:



(Best experience with headphones)
 
Laatst gewijzigd:
WOW! :halleluja:

Prachtig, mooi, goed gemaakt, goede sound..... inderdaad film muziek. Je ziet er de dramatische Hollywoodbeelden zo bij als je je ogen sluit.

Ik luister over mijn monitors en het klinkt echt goed. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

:okdan:
 
WOW! :halleluja:

Prachtig, mooi, goed gemaakt, goede sound..... inderdaad film muziek. Je ziet er de dramatische Hollywoodbeelden zo bij als je je ogen sluit.

Ik luister over mijn monitors en het klinkt echt goed. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

:okdan:

Heel erg bedankt :)..

Erg leuk om te horen dat de muziek tot verbeelding spreekt en ook erg fijn om te horen dat het via monitors ook goed klinkt, ik heb het gemixt met een koptelefoon omdat ik zelf geen goede monitors heb dus is het altijd nog maar de vraag of het bij andere mensen ook zo over komt zoals ik het bedoelde.

Bedankt!
 
Ja en nee. Hangt er van af hoe je het 'bekijkt'.
En er valt helaas nog niks te bekijken dus voor mij gewoon een pianootje met een stringetje dat overingens niet slecht klinkt.

Bedankt voor je reactie, ik denk dat in de catergorie Sountrack onze muzieksmaak dan verschilt, het is voor mij de uitdaging om doormiddel van klank en ingetogenheid een sfeer te creëren, verder begrijp ik dat het moeilijk te begrijpen is zonder beeld erbij maar ik denk wel dat er als losstaand muziek stuk naar te luisteren valt. (Overigens is het woord 'Stringetje' wel erg simpel gezegd omdat je strijker per strijker moet gaan werken en het dus nog best een klus is om het 'orkest' in elkaar te zetten)

Overigens stond op mijn SC nog een verouderde versie van de End Title die ik eerder dit jaar had gemaakt, ik heb dus gelijk een vernieuwde versie geupload:

http://soundcloud.com/dylanviset/the-reflection
 
Bumpje, ik vond het niet zo nodig om voor zo'n klein stukje een nieuw topic aan te maken dus post ik het maar in deze. Vandaag heb ik gewerkt aan weer een (klein) stukje soundtrack:

http://soundcloud.com/dylanviset/forgotten-memories
 
Echt heel nice! Sound is precies zoals ik hem graag heb.. Afmaken deze, en dan graag een sein geven.. wil hem heeeel graag af horen!
 
Heel erg bedankt voor alle reacties! Ik vind het fijn om te horen dat het goed bevalt gezien filmmuziek toch al wel snel heel simpel klinkt terwijl ik er wel altijd heel veel tijd in stop. Bedankt dus!
 
Back
Top