psytrance 144 bpm

Heey, ja soms, in de vakantie heb ik met een yamaha qy-70 gerommeld. Mijn ervaring is dat met Yamaha apparaten je wat makkelijker/beterder die scherpe kick en stromende bassline kan maken. toevallig had ik pas wat fragmentjes opgenomen.

http://soundcloud.com/theswitcher-1/psygoatrance-yamahaqy70
 
Nu heb ik ff youw tune aan.. vind die stukken 'squarewaves minder' maar de bass is heerlijk . (lekker 'scherp'/ crispy'. Die effecten die je vanaf ongeveer 1:25 erin gooit vind ik altijd zo lekker. Die gaan op een of andere manier door heel je lichaam heen.
 
Laatst gewijzigd:
ik mis een beetje de soul, punch en een echte break.
 
Ik vind m wel chill. Een break(je) zou idd niet misstaan, al hoor je die ook niet echt frequent in dit stijltje. Je hebt wel de goede bekende psytrancesounds weten te vinden. Op de een of andere manier heb ik een vrij ambivalente houding tegenover psytrance: ik vind het een van de meest clichématige soorten muziek die er bestaan, maar toch houd ik er wel van. :-)
 
Haha, ik herken dat punt wel ja. En juist die voorspelbaarheid .. dan hoor je een sample uit een film dat klinkt als iets van " en then we are connected to the human soul... .. to find the traffic of the universe ... .. " kdeng brrrkdenb brr kdeng brr
 
Back
Top