• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

aanbod honderden kabels

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.686
Locatie
Gorinchem
Ik heb teveel kabels liggen hiero. denk aan ong 1m3 in totaal.

Mag weg onder deze voorwaarden:

-Je neemt alles mee, geen gesorteer en uitzoeken wat je wel wilt en wat niet. Geen zin in en geen tijd voor.

-Ophalen alleen en zelf sjouwen die hap. Denk ook hierbij aan tassen/kratten/dozen en ander sjouwmateriaal. Zorg voor een hele grote wagen/aanhanger/combibus om alles mee te krijgen. Tis echt meer dan een paar tasjes.



Is voor vele honderden (zo niet duizenden) euros aan MIDI - Audio (snakes. gebalanceerd en ongebalanceerd vana lles wat) Digitale kabels zoals Firewire/USB, Monitor(verloopkabels)

Ik zal zorgen dat op het afgesproken tijdstip de hele gang hier vol ligt met die spullen, maar ik reken er wel op dat de ophaalafspraak nageleefdwordt en ik niet voor jan lul alles versleep.

t ligt in postcode 3371 Hardinxveld-Giessendam.

Leuk voor de handelaartjes hierzo, ik heb er geen zin en tijd voor.

Prijs? In principe voor heel weinig. degene met het leukste (symbolische) aanbod (hoeft geen geld te zijn) mag het komen ophalen.
 
Erg veel replies gehad, moet ik effe doorspitten, teveel om iedereen persoonlijk te mailen.

Ik zal even goed moeten kijken wat ik nog het leukste vind in retour. Zit erg leuke dingen tussen :)
Tis de komende dagen fucking warm, dus weinig mailen hierzo, ik laat het de komende week weten wat het geworden is.
 
:verkoght:
Er is een afspraak gemaakt met iemand om ze volgend weekend op te halen.

:slotje: aub

thx
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top