[tech-house] Sputnikk - Switchblade

Lid sinds
11 april 2002
Berichten
1.831
Locatie
Utrecht
Eindelijk weer eens een nieuwe track af. Na een periode van verbouwing en verhuizing waarin er geen tijd meer over bleef voor produceren heb ik nu even een mini-sabbatical genomen om o.a. weer eens volop met muziek bezig te zijn. Dit is het eerste resultaat, een melodieuze tech-house (of zo) track om naar te luisteren of op te dansen, misschien met een lekker zomer-zonnetje erbij als de weergoden het toelaten :)

Spul gebruikt: Soniccore Scope, Ableton Live, Operator, Albino 2 en NI Massive synths, Soundtoys plugins en een hoop Ableton fx. Cytomic The Glue voor een beetje compressie op de master.

 
ha, die kende ik niet eens. Wel een lekkere track, en idd met dezelfde akkoorden zo te horen :)
 
Ik weet niet waarom, maar ik zie steeds beelden voor me die uit een vliegtuig genomen zijn die laag over de woestijn vliegt en die dan versneld worden afgespeeld. Afgewisseld met een hele dansvloer vol met dames, midden 20, in te strakke topjes die met hun hoofd omlaag en handjes in de lucht staan te dansen... Gek hè?

Heerlijke track, mooie opbouw, en lekkere sound. Dat wil ik ook kunnen!
 
Back
Top