Je modulaire setup - Foto's ! -

hij die zonder zonde is werpe de eerste steen. ik ga m wel weer verkopen trouwens
 
oh en ik wil trouwens ook een 6 u brute ipv die 3 u, manman wat een amateur kan ik zijn
 
De huidige stand van zaken. Net twee modules van 2hp er in geschroefd, nu nog 1hp over:stupid​​​​​​. Je moet wat he?
 

Attachments

  • IMG_20201113_163847.jpg
    IMG_20201113_163847.jpg
    96,6 KB · Bekeken: 167
Pico drums is geinig, en best slim gemaakt. Met 1 knop kun je pitch, decay en volume aanpassen. Je kun ook zelf samples uploaden, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. De oscillator veel bruikbare golfvormen maar klinkt wel wat dunnetjes. Ik gebruik 'm vooral wat extra geluidjes, of als LFO. Tunen is ook wel een beetje een gepriegel met zo'n klein knopje.
 
Dat is goed om te horen.
Het ging mij overigens meer om de degelijkheid.
Ik wil een module hebben waar ik een koptelefoon in kan prikken en de Pico Output leek me ondermeer vanwege zijn afmetingen ideaal.
 
De pico's die ik heb gehad (drum en trigger) waren volgens mij wel degelijk, hoewel zijn kleine encoder waar je ook nog op kan drukken wel een beetje fragiel aanvoelt. Maagoed, voor het instellen van het een of ander werkt dat prima :)
 
Back
Top