• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

diverse kabels (audio - midi)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.667
Locatie
Gorinchem
Sja, ik heb echt teveel kabels liggen hiero.... 1 m3 is denk ik, niet eens overdreven

dus aangeboden tegen pakken koffie, hertog jan bier, camel filter, geld of weet ikveel iets anders leuks ofzow.


Audiokabels in de lengtes 3-6-10 mtr (8 x snakes, losse kabels balanced/unbalanced)
Diverse MIDI kabels 3-6 mtr

Alleen afhalen, ik ga dit niet versturen. te zwaar en niet rendabel.
Je kan het afhalen in Postcode 3371 (Hardinveld-Giessendam)

Mail/PM me, met wat je zoekt in een overzichtelijke lijst, ik turf dan aan wat ik heb terug. En dan mag jij een prijsje/item verzinnen wat er tegenoverstaat. Als we daar allebei akkoord over zijn kan je langskomen. Lijkt me het handigst en snels om het zo te regelen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top