• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ESI WaMi Rack 192 L Geluidskaart (4 In 8 Out) 19 inch

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pelikaanstad

Nieuwkomer
Lid sinds
4 Maart 2012
Berichten
2
Te koop wegens overcompleet: ESI Wamirack 192L prof. geluidskaart

www.esi-audio.com/products/wr192l/


ESI WaMi Rack 192 L Geluidskaart (4 In 8 Out)Een goede geluidskaart, werkt uitstekend samen met vst. Zeer zeer lage latency. Heeft coax en SPDIF. Hij mag mijn stal verlaten omdat ik met analoog op de piano verder ga. Kaart is betrouwbaar, goed en stabiel.

Dit is een geluidskaart met een breakout rack element. Dat betekent dat je een PCI kaart in je computer steekt, en middels een lange kabel hang je daar het rack element aan. Voordeel ten opzicht van USB / Firewire kaarten: het werkt gewoon zelfstandig en super.
19 inch uitvoering
24-bit/96kHz AD converter, 100 dB dynamic range
24-bit/192kHz DA converter, 104 dB dynamic range
4 x analog in / 8 x out (+4dBu unbalanced 1/4")
2 x XLR balanced output
4 channel microphone-preamp (phantom-power)
headphone preamp
S/PDIF digital in / out (coaxial): max 24Bit 192 kHz
supported sample rates: 32, 44.1, 48, 88.2, 176.4, 192kHz
full duplex, simultaneous recording/playback
1 in / 1 out MIDI interface
supports DD/DTS 5.1 / 6.1./ 7.1 surround sound
EWDM driver support for Windows 98SE/ME/2000/XP/Vista/7 incl. ASIO 2.0 and GSIF
DirectWIRE for internal recording
support for Mac OS X 10.1 and newer

Graag een nette bieding of ruilen met een ESI Juli, andere foto's kunnen gemaild worden
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top