• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Electro Rack 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jossedobben

Nieuwkomer
Lid sinds
30 augustus 2007
Berichten
20
Te koop: Nord Electro 2 Rack -- de rackversie van de populaire Nord Electro 2. Deze biedt onder andere:
  • Hammond orgel met virtuele drawbars;
  • Rhodes en Wurlitzer elektrische piano's;
  • Akoestische piano's;
  • Diverse effecten, onder andere: tremolo, wah, chorus, flanger, phaser, overdrive, rotary.
Met name de hammond en de elektrische piano's zijn bijzonder realistisch.

Dit exemplaar is zowel technisch als optisch zo goed als nieuw. Zelf heb ik deze iets meer dan een half jaar geleden tweedehands gekocht (toen ook al in prima staat), maar nu gaat 'ie alweer weg omdat ik toch liever een toetsenversie wil. Ruilen voor een Nord Electro 2 (keys), Nord Electro 3 of Nord Stage zie ik ook wel zitten (uiteraard tegen passende bijbetaling van mijn kant).

Te testen en op te halen in het centrum van Leiden.
 

Attachments

  • IMG_5443_klein.JPG
    IMG_5443_klein.JPG
    195,1 KB · Bekeken: 117
  • IMG_5453_klein.JPG
    IMG_5453_klein.JPG
    170,8 KB · Bekeken: 92
  • IMG_5439_klein.JPG
    IMG_5439_klein.JPG
    180,5 KB · Bekeken: 90
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top