J.Baars-FReeP did it again

hoe maak je dit nou? kan er toch bijna een ritme/kadans in ontdekken. of is dit gewoon 100% willekeurig knip en plakwerk?
 
Nee goed lezen 6, ik zeg dat ik er bijna wel een in kan ontdenken, ik voel een ritme, maar kan het (nog) niet tellen
vandaar mijn vraag, verbeeld ik het me, of zit er toch een ritme achter? mijn vraag was serieus.
 
Ja, dat begrijp ik ook :D maar mischien zit er wel of andere polynetisiche 9 kwartsmaart in driehoeksverhouding met 20% swing achter :D

maar als het zo banaal is als map 20 samples onder je keys en trigger ff 2 min naar hartelust, dan is het ook goed....

ben gewoon benieuwd hoe, en of er enige logica achter zit, of alleen maar "puur gevoel"
 
Wow....... het is zeker niet commercieel, en dat is positief bedoelt..... maar het is wel aandachtig luisteren, je probeert automatisch toch iets van een vierkwartsmaat erin te ontdekken

Wel heel onderscheidend
 
kijk, eindelijk iets waar ik op kan dansen!

Disco voor de hoogbegaafde :geslaagd:


ps: er staat bij: een oudje...

ik dacht dat je alleen muziekjes gemaakt in 2011 mocht inzenden..of maakt dat niet uit?
 
tja dit is wel zo appart en gedurfd dat dit ook wel weer een stem verdiend.....hier moet je ook echt een aardige kronkel voor in je hoofd hebben om dit de hele dag te kunnen beluisteren haha
 
Leuk idee.. maar ik kan er toch vrij weinig mee.. voor mijn gevoel is dit meer raar om raar te zijn..

Wel een paar goede geluiden hier en daar :)
 
Ik vind hem eigenlijk te commercieel. Je had ook wat autotune op de robot voice kunnen zetten want deze is nu duidelijk onzuiver. Maargoed, mixtechnisch maak je het weer goed. Wel jammer dat je steeds zo'n zelfde loopje gebruikt trouwens... Voor het proberen dan toch maar een vote dan...
 
Back
Top