• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MKS-50/JOMOX AIRBASE99/YAMAHA TX81Z/OB MATRIX-1000/AKAI MPK49/MFB POLYLITE/MKS-7

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tijs

Ouwe rot
Lid sinds
8 juni 2004
Berichten
850
Locatie
Eindhoven
Aangeboden wegens aanschaf digitale piano voor in de huiskamer en reduceren studio:

Roland MKS-50:
Powerknop zit niet helemaal goed vast, wat plekjes bij rack-oren. Met OSX audiounit editor. 175 euro.

Jomox Airbase99:
Zit geen voeding bij. Wel even te besluisteren met andere voeding (wel wat ruiziger aangezien het niet de optimale voeding is). 200 euro

Yamaha TX81Z:
Vette FM bak. Heb ik dubbel. 100 Euro

Oberheim Matrix-1000:
Mooie veelzijdige analoge dual osc bak. Zwarte versie zonder brom. 250 euro

Akai MPK-49
Mist 1 toets en toetsen connector moet weer vastgezet worden (connector is niet kaport maar moeten wel enkele prints losgemaakt worden om hem vast te zetten. Werkt indien geconnected prima. Goedkope MPK voor de handige harry. 120 Euro.

MFB Polylite:

Zeldzame Duo osc bak met CC midi control van MFB. 4 stemmig romige analoge sound (wordt wel eens een analoge virus genoemd). MEt audio Unit editor.
Zit wat sticker aanslag op het boxje wat ik er niet af krijg. 200 euro,

Roland MKS-7

Zeldzame Roland Juno-106/SH-101-achtig/TR-707 in een rack.
4 losse outputs voor elke sound
Zwarte versie. Heeft een rotte stem die gefixed moet worden.
300 euro.(nog niet zeker dat ie weggaat maar is nu dubbel aangezien ik ook al een 106 heb)
 
De MKS-50 is gereserveerd voor forumlid.
De Matrix-1000 is gereserveerd tot volgend weekend voor forumlid.

De MPK-49 mag ook voor 100 euro. Staat in de weg.

Volgens mij heb ik ook voor die jomox nog een AudioUnit plugin zodat je hem realtime in bv ableton kunt controllen.
Voor de TX81Z en Polylite heb ik ook nog een AudioUnit plugin voor het bouwen van patches binnen je sequenser.

MKS-7 blijft vooralsnog even hier. Die ga ik waarschijnlijk laten voorzien van 6 clone voices. Mocht hij toch weggaan heb ik ook hiervor een AudioUnit zodat je je eigen geluiden kunt recallen en realtime parameters kan opnemen in je sequenser.

Polylite mag ook voor 180 euro. Dat is echt een leuke bak. Zit een breakout kabel bij om elke voice een direct out te geven. Zo kan hij volgens mij ook 4 keer monosynth ala synthlite II weergeven. Punchy attack en erg dik zaaggeluid. Ook weer met AudioUnit voor realtime control.
 
En de MKS-50 en MKS-7 zijn weg.
Matrix-1000 en TX81Z gereserveerd.
Polylite blijft voorlopig nog maar even. Neemt geen ruimte in.

MPK49 voor 75 euro.

Blijft nog over de airbase99 voor 200. Staat ook op marktplaats bieden vanaf 200 (staat er nog 1 op MP waar nu al 300 op is geboden, dus wellicht interessant voor handelaren). Eerste die 200 bied kan hem meenemen.
 
Tx81z is zojuist opgehaald.

Airbase staat er nog. Ik heb hem eergisteren even aangesloten nog. In het laatste character van het lcd zit mist vertikaal een pixel rijtje. Dit zie je practisch niet en beinvloed het aflezen niet. afhalen heefr mijn voorkeur aangezien ik geen dozen heb waar hij inpast. Evt kan ik een fototje mailen zodatje kan zien dat dat lcd mankementje niets voorsteld.
Komt een oude adapter bij zonder trekbeveiliging dus wel aan te raden om een keer een betere te kopen.

Polylite mag toch weg ook. Onbekend en een stuk vetter dan synths die voor het dubbele gaan.
 
Hier nog even een foto van het lcd van de jomox. In het laatste character zie je een ontbrekend pixellijntje.
Voor de rest werkt hij helemaal zoals het hoort, ziet hij er goed uit, en het ruisje zit alleen op headphone out . Ik las net dat ze daar allemaal last van hebben.

Je kunt hem rustig helemaal doortesten hier (Eindhoven).

Voor Mac gebruikers heb ik nog een AudioUnit plugin zodat je hem realtime kunt controllen en setups in je project kunt recallen.
Dit werkte icm met ableton prima.

Poekus


MPK is interesse voor. Voor de duidelijkheid: het ding is praktisch nieuw. Met doos.
Je kunt wat mij betreft hier even die flatcable erop zetten (als je handig bent met die control pcb los te schroeven) zodat je kan zien dat alles verder werkt zoals het hoort.
 
Alles behalve MPK is weg. Lijkt erop dat deze niet meer verkocht wordt dus deze mag op slot.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top