Arturia Oberheim SEM V voor Euro 99.--

Ton

Stamgast
Lid sinds
9 mei 2002
Berichten
118
Locatie
Dordrecht
Enkele weken geleden kreeg ik een mailtje van Arturia ( sta geregistreerd met een MiniMoog V ) dat ik online de Oberheim SEM V mocht downloaden voor slechts Euro 99.--
Als verstokte Oberheimfan en ex eigenaar van echte SEM en OB-1 direct gedaan. Een deze dagen wordt onze nieuwe iMac geleverd en kan ik 'm proberen.......werk nu nog met G5 duo core......worden weer korte nachtjes hoop ik8~

Wat opvalt is dat ik vrijwel niemand over deze aktie hoor...of vergis ik me en kijk ik bij de verkeerde topics
 
ik vermoed dat de meesten op dit forum niet zo hoog oplopen met Arturia.
Ik vind ze zelf ook echt niets:
niet qua GUI, niet qua sound, en niet qua prijs.
 
Enkele weken geleden kreeg ik een mailtje van Arturia ( sta geregistreerd met een MiniMoog V ) dat ik online de Oberheim SEM V mocht downloaden voor slechts Euro 99.--
Als verstokte Oberheimfan en ex eigenaar van echte SEM en OB-1 direct gedaan. Een deze dagen wordt onze nieuwe iMac geleverd en kan ik 'm proberen.......werk nu nog met G5 duo core......worden weer korte nachtjes hoop ik8~

Wat opvalt is dat ik vrijwel niemand over deze aktie hoor...of vergis ik me en kijk ik bij de verkeerde topics

kheb eenegte [hihi] new oberheim sem ...met paitch points wat een hoopfun oplevert


zijnn ook div leuke vst imitaties ..bv van een 2 voicesem
for free
 
ik vermoed dat de meesten op dit forum niet zo hoog oplopen met Arturia.
Ik vind ze zelf ook echt niets:
niet qua GUI, niet qua sound, en niet qua prijs.

......bedankt, waardevolle informatie die nog opbouwend is ook:Z
 
Wat zit je nu weer te leuteren.

Ik zeg dat ik het NIETS vind. Dat is mijn goed recht, en voor mezelf heel waardevol. Zij die het al eens waren met mij over mijn overige kritiek (zowel positieve als negatieve!) van andere softsynths, kunnen dit inderdaad waardevolle info vinden.
"Keybern kent wel wat van softsynths", ik zeg maar wat.

Jij vraagt uitleg maar je wilt er niets negatief over horen. Tjah, dan moet je maar tegen jezelf praten. Wat een loser zeg, pfff
 
Ik zou een bedrag als dat persoonlijk liever uitgeven aan U-he Diva.
't kan nog net, geloof ik...
 
Ik zou een bedrag als dat persoonlijk liever uitgeven aan U-he Diva.
't kan nog net, geloof ik...

Nooit van gehoord. Ga 'm eens proberen. Ik ben een Oberheim fan maar Arturia is niet heilig. Ga ook de Waldorg PPG proberen.

bedankt voor de tip!
 
Back
Top