Gracerooms-Its all good

Gracerooms

www.gracerooms.nl
Lid sinds
29 juni 2004
Berichten
242
Locatie
roermond
dit is een track van mijn aankomende album its all good
tis mindere qualiteit maar maak nu eenmaal meestal lange tracks
hope you like it
 

Attachments

  • Gracerooms-its all good 112kbps.mp3
    9,7 MB · Bekeken: 164
hahahaha te gek bedankt voor jullie reacties,ik ben dat konijn trouwens zelf maar was heel relaxed toen ik het speelde lol.peace gracerooms
 
succes !
 
hmm lekkere track.. brengt me weer een beetje terug naar de jaren 90, waarin ik veel naar drum&bass luisterde, Tegelijkertijd ook een beetje Ozric Tentacles invloeden, met alle bubbelende synths en pads. Er had wel wat meer variatie in gemogen.. de baslijn blijft erg veel hetzelfde, en aangezien dat toch een van de meer concrete zaken is in het nummer waar als vanzelf de aandacht het meest naar uitgaat, is het denk ik een goed idee als die aandacht vastgehouden wordt met subtiele variaties en zo.

Wel erg fijn nummer :)
 
nogmaals bedankt voor alle reacties,als iemand meer wil horen op het net check gracerooms op soundcloud staan nog een behoorlijk aantal tracks op hope you like em
peace gracerooms
 
Wat een apart nummer... begint als een soort van Clanned achtig nummer met geweldige bassline erbij en de keys... dan komt dat snelle fantasieloze (sorry) drumloopje erin (helaas) en doet wat mij betreft afbreuk aan de rest van het wel goede nummer... en ergens halverwege gaan we over naar reggea ;) Bijzonder!
 
Back
Top