Ben je ' onvolledig' muzikant als je het naast je ' gewone' werk doet ?

voor mij ben je een muzikant als je:

A. het leuk vindt om muziek te maken
B. je kan uiten doormiddel van muziek
C. de muziek in 1e instantie voor jezelf maakt (jij bent je eerste publiek)
D. het onvoorwaardelijk wilt delen met anderen

Vet... ik ben muzikant volgen m'n muizen collega :D
 
Dan ben je DJ en als je heel goed bent kan je net zo veel geld verdienen met twee uurtjes andermans muziek draaien als 'n zes koppige band met alleen eigen werk! Je vliegtuig en je hotel is betaald buiten je fee om, je komt en je gaat 'n kwartier voor en na je set, als je drugs wil krijg je dat, net als drank in welke vorm dan ook.
dat klinkt meer als iemand die geleefd wordt maar ik kan het nutuulk mis hebben :dj:
 
dat klinkt meer als iemand die geleefd wordt maar ik kan het nutuulk mis hebben :dj:

Ach, het is 'n keuze zal ik maar denken. Maar DJ's zijn dus geen muzikanten. Laten we dat voorop stellen. Al krijgen ze wel heel veel centjes..
 
Dan ben je DJ en als je heel goed bent kan je net zo veel geld verdienen met twee uurtjes andermans muziek draaien als 'n zes koppige band met alleen eigen werk! Je vliegtuig en je hotel is betaald buiten je fee om, je komt en je gaat 'n kwartier voor en na je set, .

ah, een levenskunstenaar

, als je drugs wil krijg je dat, net als drank in welke vorm dan ook.

+1
kijk , daar onderscheid de prof zich van d'n amateur

volgens mij ben je muzikant als je muziek kan maken, enige vaardigheid is wel een vereiste
 
Dan ben je DJ en als je heel goed bent kan je net zo veel geld verdienen met twee uurtjes andermans muziek draaien als 'n zes koppige band met alleen eigen werk! Je vliegtuig en je hotel is betaald buiten je fee om, je komt en je gaat 'n kwartier voor en na je set, als je drugs wil krijg je dat, net als drank in welke vorm dan ook.


en hoe zit dat dan met de lekkere wijven?

zitten die er niet meer bij tegenwoordig?

:mega: