MHMusic - Finding (korte poptrack)

Goed nummer op zich.. beetje kort wel, maar dat moet ook wel eens kunnen he.

De mix word wel een beetje raar als alles er in kickt.. De drums komen er toch niet echt lekker uit.. kwestie van goed EQ-en en dat soort grappen denk ik, maar daar moet nog wel een beetje aan gewerkt worden.

De vocalen klinken wat dun vind ik.. Het mag best wat meer body hebben. Ook mag er wel een de-essertje (of wat minder hoog in de EQ) op want sommige T's, FFen en SSen klinken erg giftig.

heeft wel potentie verder :)
 
Fijn zo'n kort nummer.
Deed iedereen dat maar:).
Vind de bridge ook mooi.
Vind het trouwens niet echt een commercieel top 40 ding.
 
Heel aangename zang!!

De opmerkingen van Payt over het klankbeeld deel ik wel. Met wat voor apparatuur werk je? Met VSTi's zijn heel wat mixproblemen de wereld uit, heb ik zelf gemerkt ;)

Het einde van de track vind ik wat onbevredigend, m.i. liever nog een keer terug naar het refrein of door naar een bridge en dan terug naar het refrein. Het is maar een suggestie!
 
thanks voor jullie commentaar....ka mix was dit ook niet mijn sterkste nummer ( heb het nummer in 5 min geschreven en misschien ook wel te snel opgenomen en genmixt) het ging mij gewoon om het nummer zelf.
ik gebruik cubase6
 
Leuke track, iets te kort misschien. Doet me denken aan een intro muziekje voor een tv-serie of gewoon een programma als Idols of Popstars.. :)
 
Laatst gewijzigd:
Ha, een echte popsong, met echte gitaren. Al heeft de mix nog wel wat werk nodig.. vind het wel erg goed in elkaar zitten, spreekt me erg aan, mijn stem heb je.:okdan:
Doe je de vocalen ook zelf?
 
Back
Top