HaVaL - Science Town

HaVaL

1 2 3 4
Lid sinds
16 oktober 2007
Berichten
218
Locatie
Olhoof
Hierbij mijn inzending voor 2011.
Ben benieuwd naar reakties.
 

Attachments

  • science town.mp3
    4,3 MB · Bekeken: 166
Erg leuk dit :) Vooral dat solootje is erg fijn.. heerlijk sfeertje, goede vocalen, goed gevonden basloopje. Aleen richting het einde lijkt de inspiratie een beetje op.. still i like it!
 
Bedankt voor de reakties.
Inderdaad payt het einde is wat eenvoudig, maar ik had er niets meer
aan toe te voegen.
 
Ik vind de sfeer lekker hoor, de bassline is op zich al sterk genoeg om bijna de hele track te dragen.

De solo mocht van mij nog wat levendiger, een lekkere scheurende Moog of zo? :)

Na het laaste gezongen refrein gebeurt er eigenlijk niets nieuws meer: geen zang, geen solo o.i.d. waardoor het nummer een beetje uit dooft, da's wel jammer.
 
hij begint als sine off the times van prince haha ik dacht coool!! is mij iets te vaag...maar wel origineel

Ik vind het zelf helemaal geen vaag liedje:). Duidelijke baslijn, duidelijke bridge.
Alleen de tekst misschien maar ik hou ook niet zo van al te expliciete teksten.
 
Vind het ook geen vaag nummer. Vind de stem niks, smaak... Vind de algehele sound en sfeer van het nummer dan wel weer heerlijk!

Wat bedoel je precies wat betreft de stem: manier van zingen, timbre van de stem.
 
Wat bedoel je precies wat betreft de stem: manier van zingen, timbre van de stem.

Timbre over het algemeen en in de refreinen ook de manier van zingen. Maar ik ben niet zo'n goede graadmeter aangezien ik sowieso geen groot fan ben van zang.. (dat is wel heel erg beknopt gezegd)

Vind de song verder wel erg goed! Qua sfeer en die bas die de hele tijd over z'n nek gaat. Heerlijk!
 
Back
Top