Almeros - DubR6

dat pompt, zuigt en scheurt stevig door! het ritme maakt het nummer echt wel. net niet te traag, juist goed. stem dus
 
Mooi gedaan, zeer mooi geschilderd. Ik meen ook iets van een Electribe achtig iets te horen.
Op basis van dat kun je dus leuke dingen doen. Is mijn stem waard.

vrgr Martin
 
ik vind de wobble te schel, attack van de wobble ook te puntig, mag wel wat "romiger" tevens speel je de hele tijd hetzelfde wobble loopje, is dit een refill sample? of zelf gemaakt in Thor? anders zou ik wel wat met de filter envelopes gaan spelen
 
ik vind de wobble te schel, attack van de wobble ook te puntig, mag wel wat "romiger" tevens speel je de hele tijd hetzelfde wobble loopje, is dit een refill sample? of zelf gemaakt in Thor? anders zou ik wel wat met de filter envelopes gaan spelen

Bedoel je met de wobble de staccato sawtooth of bedoel je de whob whob wobble ;)? Zijn beide iig geen refill nee maar Thors met enkele filters. Ik snap wel wat je bedoelt met te herhalend, alleen denk ik niet dat ik het via filter automation en/of envelopes oplos maar meer qua opbouw/arrangement. Dat kan wat spannender. Staat reeds op de TODO ;)
 
Ik heb deze track nu al een aantal keren beluisterd en blijf 'm heel gewaagd vinden, met een eigen aantrekkingskracht. Iets voor een slow motion actiescene in een high tech actie/SF film met ZZZAPPP door de lucht rondtollende auto's in een vuurzee, of een bullet time gefilmd karategevecht tussen 2 cyberninja's...

Het pompende effect waarover in deze post wordt gerept, past er eigenlijk prima bij vind ik. En het ritme vind ik ook heel goed. Respect voor deze inzending.

Mijn enige kritiekpuntje is dat het 'wobble' geluid enerzijds zorgt voor een zeer sterke intro, die echt binnenkomt, maar naar mijn smaak wordt het al snel wat vermoeiend om naar te luisteren. Het geluid dat rond 0:40 het stokje overneemt lijkt er eigenlijk nog teveel op. Daarna gaan die 2 sounds ook nog eens met elkaar duelleren, haha. Die break verderop is mij dan zeer welkom. Misschien kan de wobble na de intro wat naar de achtergrond verdwijnen, om plaats te maken voor een vette Prophet of Moog solo of zo, ik noem maar wat...

Mijn stem heb je voor deze track.
 
Ik heb deze track nu al een aantal keren beluisterd en blijf 'm heel gewaagd vinden, met een eigen aantrekkingskracht. Iets voor een slow motion actiescene in een high tech actie/SF film met ZZZAPPP door de lucht rondtollende auto's in een vuurzee, of een bullet time gefilmd karategevecht tussen 2 cyberninja's...

Nice!! 8)

Ik kan me verder wel vinden in je comments. Thanks voor de vote!
 
Ik heb deze track nu al een aantal keren beluisterd en blijf 'm heel gewaagd vinden, met een eigen aantrekkingskracht. Iets voor een slow motion actiescene in een high tech actie/SF film met ZZZAPPP door de lucht rondtollende auto's in een vuurzee, of een bullet time gefilmd karategevecht tussen 2 cyberninja's...

Ik zie dit dus ook zeker zitten met beeld erbij!
Alleen al omdat het zo speciaal is en zich daardoor onderscheidt van de rest verdient dit een stem!
 
Back
Top