Neutral State - Neutral State

rdilago

Ouwe rot
Lid sinds
30 mei 2009
Berichten
1.712
Locatie
Leek
Dit is mijn inzending voor de 2011 contest.
Tracktitle is hetzelfde als artiestennaam.

8)
 

Attachments

  • 01_NeutralState_NeutralState.mp3
    4,2 MB · Bekeken: 168
Ik vind hem lekker. Als ik zou dansen, zou ik hier flink vanuit m'n dak gaan on the dancefloor. Sweep in de break vind ik iets minder. Klein puntje nog: de opbouw kan wat mij betreft iets zorgvuldiger, iets meer evenwicht. Verder heerlijk trackie!
 
De snare is wat mij het meeste stoort. Ik vindt het er persoonlijk niet bijpassen, maar goed persoonlijk he.. Is het misschien een idee om een andere snare te gebruiken, of er wat bovenop te layeren, zodat ie iets meer klapt ?
 
Bedankt! tuurlijk is het voor verbetering vatbaar maar zelf heb ik op een gegeven moment het gevoel dat het klaar is.
Ook al zou bv de snare inderdaad krachtiger,snappy-ier kunnen, zelf wen je aan de sound van je track en veranderingen doen dan afbreuk aan je eerdere intenties. tenminste zo voel ik dat.
 
Meespelend ritme...

Meespelend ritme...

Maar ook hier: de basis is een sequenzer en niet zelf gespeeld, jammer.

Ik bedoel natuurlijk Meeslepend ritme
 
Laatst gewijzigd:
melodietje wat er bij 50:00 in kickt vind ik nogal knullig.. lol. Beat klinkt goed verder.. strak en punchy. Die snare zou ik ook vervangen.. hij klinkt als een 90's roland snare. Er kan ook wat meer lijn in het nummer denk ik, het is een beetje fragmentarisch zo.

Verder wel een lekker nummer.. lekker voor op de snelweg denk ik.
 
Allereerst, zet wat leegte voor je track voordat je een bounce doet.

Tja, ik hoor niet echt iets van onderbouwde bedoelingen. Blijf proberen!
 
Back
Top