Azzjemenou - Life is Still a Project

MOOI , filmmuziek?

MOOI , filmmuziek?

Mooi gedaan en geschilderd. Zang? Waarom? Is helemaal niet nodig.
Op zich al een mooi werkje, is niets meer bij nodig.
Knap gedaan! Hier lijkt het op professioneel werk,sterker, is het, in mijn optiek.

Meer van dit graag!

vrgr Martin Musicworld :halleluja:okdan:
 
Indrukwekkend goed! Met een zanglijn erover zou 'ie helemaal af zijn!
 
Bedankt voor het compliment!

Pablo is die met die geweldige Depeche Mode achtige stem toch? Dat lijkt mij heel cool!!

En een tekst, hmmm...zoiets als

Life
is now
is here
it's you and me.

(let's) Try
and see
what we
can come to be

Ladidaa ;)

Wel wél! Ik wil het graag uitproberen, in het weekend... Heb niet zo veel tijd maar ik kan mijn best doen :)

Wederom vind ik de vergelijkingen met Dave Gahan een zeer groot compliment maar ook een heel groot compromis... want ik klink niet altijd zo hehe...
 
Wel, eerst natuurlijk de feedback: het nummer is zeer sfeervol maar inderdaad zou ik zelf nog een minuut aan het eind nog langer maken "in crescendo" als "conclusie" met de verschillende instrumenten plus adlibs van de zang, na de climax, langzamerhand een soort fade out met pads of zo.

Het grappig is, de tekst is best intiem en vrij "positief", zoals de titel het vraagt, maar de song zegt mij (neem dit erg subjectief, zo komt het bij mijn gevoelens) meer een "lament".

Ik laat jou weten hoe ver ik kom met opname's... Heb nog steeds last van de jetlag :P
 
Hee Pablo,

Ik had jouw reactie nog niet gelezen!! Hartstikke leuk als je nog iets met mijn track wil doen.

De track is overigens live ingespeeld mbv Ableton, dus kan ik er niet makkelijk nog iets aan veranderen, dan moet ik echt deels opnieuw aan het opnemen en dat wordt te kort dag.

De feel van deze song is idd vrij zwaar, ik dacht dat je iets zou kunnen zingen in de trant van: ja het is niet makkelijk, maar we zijn nu hier, dus laten we er wat van maken ;) Maar verzin er gerust iets anders bij!!
 
Nieuwe versie met zang!

Nieuwe versie met zang!

Dat was nog es een goede tip, Beatsofbucket!!

Dames en heren: hierbij presenteer ik jullie met trots de coproductie met PabloDeMode, een geheel vernieuwde inzending, nu compleet met zang!

Dit is leuk zeg, kan ik iedereen aanraden!! :okdan: Ben heel benieuwd naar jullie reacties.

Moderatoren, is er nog iets aan de titel van mijn discussie te wijzigen, om de formuleden te attenderen op deze nieuwe inzending? *D
 

Attachments

  • Life is still a project 2.mp3
    8,2 MB · Bekeken: 159
Vette track gasten!
 
Back
Top