Planeshifter - Clear Skies

Was ook erg leuk om te doen, maar het is altijd gemakkelijker om iets met een nummer van een ander te doen dan zelf met iets nieuws te komen. Die basdrum zit er overigens al vanaf de eerste tel in, dus nog eerder wordt wel een uitdaging :).
 
@PabloDeMode: dat stuk van Saint Etienne heb ik helaas niet kunnen vinden in de originele uitvoering, wel in een of andere remake die volgens mij niet zoveel met mijn nummer te maken heeft :P wel een lekker (country?!) nummer trouwens.

Nee, ik was ook op zoek naar die maar staat niet op youtube. Zeg maar dat versie is hetzelfde in de originele uitvoering maar zonder de beats. Alleen gitaars en harmonica...

Ik heb de originele cd dus... :okdan:
 
@Dr van Lansberg: ik kom juist altijd makkelijk met iets nieuws, maar vind afmaken de grote uitdaging! samen muziek maken blijft het leukst, maar ja, je hebt wel altijd jezelf, maar niet altijd een ander om dat mee te doen :-)
@Pablo: mp3tje?
 
@Dr van Lansberg: ik kom juist altijd makkelijk met iets nieuws, maar vind afmaken de grote uitdaging! samen muziek maken blijft het leukst, maar ja, je hebt wel altijd jezelf, maar niet altijd een ander om dat mee te doen :-)
@Pablo: mp3tje?

(via je soundcloud pagina krijg je hem...)


Maare... niet dat het nummer precies hetzelfde is, het lijkt een beetje erop, ik vond hem leuk trouwens en vandaar mijn stem!

Overigens, samenwerken is altijd leuk :luv:
 
Back
Top