Hatsjieflatsjie

'sgoed!

lullos16x9.jpg
 
welke reverb gebruik je?

Dat maakt hem heel tja lekker ofzeau :D
 
De standaard reverb van Ableton Live (7)

Mogelijk ook nog op low quality.. :D
 
:dubbel: Hatsjieflatsjie, dat roept een kennis van me altijd in het café als het gezellig is :D
Maar wat een dikke track :halleluja damn.. dit is goed :mega:
 
nice track. erg inspirerend. combinatie akoestisch / synthetisch zoals eerder gezegd, werkt lekker
 
Verrassende track! Beetje weird, maar luistert lekker weg. Zijn die drums met de hand ingespeeld?
 
Goed nummer op zich.. alleen vind ik de drums wel erg dunnetjes klinken, en er is iets met de mix wat niet lekker klinkt. Te veel geluiden met weinig focus, als het ware.. Hoofdthema is wel erg aanstekelijk moet ik zeggen :)
 
Tof nummer, Drums mogen van mij wat voller, vind gitaar en synth goed op elkaar afgestemd.. mooi!
 
Drums klinken alsof ze 50 m verder opstaan, rare reverb over de hele partij. Wel een bijzondere mix electronisch akoestisch, maar klinkt nog niet echt als 1 mix.

Een interessante outsider als je de mix nog bijknipt ;-)
 
Ik vind die harmonische wendingen juist erg mooi. Alleen de timing van die gitaarpartij is het net niet. In het begin lijkt het een soort shuffle, maar als de drums inzetten, dan klopt dat helemaal niet, en dat geeft voortdurend een onbestemd gevoel.
Die gitaarpartij klinkt als Virtual Guitarist o.i.d. Daar kun je best goed getimede slaggitaren uithalen, met een "human" feel.
 
Back
Top