Bazhar - Trackie

Okee, het blijft een koptelefoon mix ( ben nog even bezig een ministudio te maken in de huiskamer...)
Maar kan iemand deze beoordelen??

Ik heb alleen de master behandeld, de afzonderlijke tracks niet..
Mijn doel is dus om hem wat voller te laten klinken.
 

Attachments

  • trackie deel2.mp3
    8,5 MB · Bekeken: 145
Dat bass effect vind ik heeeeerlijk, dat is juist wat m lekker maakt. Haal m maar uit die reverb en ga cutten zal je zien dat i zn groove/ feeling gaat missen.

Zelfde met die snare.....staat te hard en ook te veel effect, hey maar dat is juist lekker. Die zou je misschien iets kunnen eq waardoor die knal van snare iets minder wordt.

*draait zijn volume wat naar beneden*
haha staat hard ja......das normaal. @ cream...Hier komt i luid en duidelijk over....elk geluidje is duidelijk hoorbaar als ik m zacht heb staan. Is nog cleaner dan dat ik het heb gedaan, in het ultra laag :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Dat bass effect vind ik heeeeerlijk, dat is juist wat m lekker maakt. Haal m maar uit die reverb en ga cutten zal je zien dat i zn groove/ feeling gaat missen.

Zelfde met die snare.....staat te hard en ook te veel effect, hey maar dat is juist lekker. Die zou je misschien iets kunnen eq waardoor die knal van snare iets minder wordt.

Aan die snare stoor ik me dan weer helemaal niet. Vind ik er juist heerlijk in liggen.


Maar clipt ie op je meters ook niet WAZ? zou zweren dat ie klipt..

Maar kan ik er ook een mixje van bakken?

Het word een nieuwe contest! Wie mixt Bazhar's - Trackie het mooist/breedst/dikst af 2011 !!
 
Kijk ik wist wel dat jullie daar naar keken, haha

Dat je meters in het rood springen zegt niets.

K hoor niks, ja een subbass wow, wow, wow, vol in reverb in t begin, maar das nice :)

Doe maar es een paar moderne cds inladen, check de wavjes zijn allemaal geklipt en naar -1 gezet. Van dance, rock, pop,

Klassiek heb ik nog niet kunnen bekijken.
 
@Bennbeats: Helaas geen losse audiotracks. Je mag wel net als Waz de eindmix wat aanpassen als je wilt?
 
Gelijk in wat ? dat de meters in t rood springen ? dat doen ze....:)

dus zouden de meters voor bevestiging zorgen.
nee hoor dat doen je oren, zoals eerder gezegd ik hoor geen clipping of distortion of ik moet doof zijn.
 
Wil cream bedanken voor het mogen spelen van zn track en de anderen voor t feedback, daarop.

Lijkt alsof hard, harder, hardst.......bij mij in is geslopen, ondanks dat ik op de hoogte ben van die theorie. Moet al mn tracks herzien denk ik :o:

Anders gezegd.........dilemma :stupid
 
Laatst gewijzigd:
Het is en erg coole nummer, maar het klink als een boel samples door en MPC, als het niet zo is dan is het erg knap gedaan:)
 
@AllanH en al zou het zo zijn > ? Is het middel belangerijker dan het doel ?
Ook al maak je het allemaal met een mondharp...lekker boeiend,...als het resultaat maar gewenst is toch ?

OT: Ik vindt het een ERG goeie track, het heeft iets Fifties...ik verwacht elk moment Frank Sinatra.

! Winner !
 
Back
Top