PabloDeMode - The end (of time)

ik vind em heel vet. de stem is ok, niet super maar past er zeker goed bij. Is er misschien iets met dubbele vocalen te doen.. ? Een toevoeging van gitaar is zeker vet. Ben erg benieuwd daar naar. Als ik wat tijd heb, zal ik even kijken of ik er ook wat qua gitaar aan kan toevoegen.
 
Zo zo!!! Ik ben terug in Nederland. In het weekend zal ik de andere uitzendingen horen :)
Als het contest voorbij is zal ik het nummer sturen naar de mensen die de guitars erbij willen toevoegen.

Ik ben erg blij met de positieve commentaren. :)
 
Goeie sound.. lekkerrr! Je/de stem past goed bij de sound, maar is net niet zuiver genoeg waardoor het de gehele track net even iets minder stevig neerzet. Misschien heel onhoorbaar subtiel een autotune gebruiken?

Ik neem deze tip voor een volgende keer.
 
tip voor dit jaar 2012; alles in je zang stoppen, dan heb je een mooi totaalproductie en kloppend plaatje in je producties. nog een spoortje adlibs etc
 
tip voor dit jaar 2012; alles in je zang stoppen, dan heb je een mooi totaalproductie en kloppend plaatje in je producties. nog een spoortje adlibs etc

Hey D-M,

Dankjewel voor je feedback. Ik gebruik tegenwoordig betere technieken om overal een goede sound te krijgen, en inderdaad de zang is mijn "gear" zeg maar dus ik probeer elke dag te trainen :okdan:
 
Leuk nummer :) Als ik toch een beetje kritisch mag zijn dan denk ik dat er nog wat meer in het nummer had gezeten. Het blijft iets te veel in dezefde 3 of 4 noten hangen, qua zang. De zang mist ook een beetje 'soul', hoe ongrijpbaar dat ook is, maar misschien past dat dan juist wel weer bij dit nummer.

Heb wel met plezier ernaar geluisterd :)
 
Dank jullie wel voor de welgemeende commentaren en leerzame tips!

"Playing the angel meets Ultra": wow, dat is een BIG compliment. :)
 
You're welcome. Ik heb met plezier geluisterd (en ja, ik weet ook wel dat DM een grote inspiratiebron voor je is.. ben zelf zeer groot DM fan.)

Overigens neigt je track vooral naar playing the angel... qua sfeer, qua baslijn (nothing's impossible/sinner in me)

Alhoewel, een vleugje massive attack past er ook wel in.

hoe dan ook de beste inzending naar mijn mening.
 
Deze had ik blijkbaar nog niet gezien ....

Heeft een groot new wave thema hangen hier ! Hou ik wel van !

Ik heb al een stem uitgebracht , voor azzjemenou, maar jij krijgt er ook 1 .
Goed nummer, beter alst mijne :)

9000 knobs zegt proficiat.:okdan:
 
Back
Top