PabloDeMode - The end (of time)

Dankjewel Trens! Het wordt spannend zeg, er zijn over het algemeen leuke uitzendingen hier, heb het merendeel geluisterd en er zijn zeer creatieve tracks.
 
Ik bedoel die baslijn die er op 0.23 sec. inkomt(vond hem een beetje SH-101)

Klopt, had even moeten zoeken want ik gebruikte een VSTi hiervoor (de SH-101), en heb een high pass filter en een beetje vervorming gebruikt, waardoor het geluid een beetje "vreemd" komt. Vervolgens had ik handmatig stuk per stuk aangepast om meer dynamiek te creëren met de volume en panning. Dezelfde procedure met de beats.

Ik weet de presets niet helemaal uit mijn hoofd maar kan voor jou verder zoeken. :okdan:
 
Ah vet relaxed,
Ik wist trouwens niet dat er een SH-101 vst is (heb hier zelf de 101 staan vandaar),maar je had het over drie synths toch?
En die 101 vst wil ik ook wel voor on the road (altijd handig), waar heb je die vandaan?
 
Hier is een site waar je die kunt uithalen (is freeware):

http://www.vst4free.com/free_vst.php?plugin=TAL-BassLine&id=688

Had me vergist, er zijn drie baslijnen, twee lagen van die SH-101 en eentje van een sample (loop ergens vandaan...), hij is erg zacht, maar geeft meer een geheel.

Kijk maar even of je met deze site wat kunt en anders kan ik de losse wavs toesturen via wetransfer (ter referentie, maar ik neem aan dat je een soortgelijke baslijn zelf wilt doen?)
 
Vond het geluid van dat basje gewoon erg lekker en dacht even vragen wat dat is :)
heb hier zelf een 101(dacht hem dus al een beetje te horen), maar zo'n vst kan dan handig zijn als je een keertje niet thuis bent.
ga hem zo even downloaden :)
 
Da's leuk. Er zijn wel 61 sporen inclusief de zang. Het beste is denk ik via wetransfer (of via een server via pm), wat je makkelijk vindt :)
 
Als ik nog kon stemmen had je hem gekregen, geweldig nummer.
 
Back
Top