DM - Quantum Levitation

mooi compliment Lansberg. Zo voelde ik me ook tijdens het productieproces. Soms gebeuren er dingen in de studio die achteraf moeilijk te vatten zijn, een soort flow, gevoel .. alles klopt dan.. in de zone.
na een paar dagen opnemen en arrangeren merk je dat je direct op je doel bent afgegaan en niet geteisterd bent door keuzes en bochten die op niets uitliepen. Ik krijg een beetje een acid eiffel van garnier gevoel bij deze track.. een verhaal die je op elk moment kunt droppen in je dj set.

de wav staat op mijn soundcloud trouwens
 
mooi compliment Lansberg. Zo voelde ik me ook tijdens het productieproces. Soms gebeuren er dingen in de studio die achteraf moeilijk te vatten zijn, een soort flow, gevoel .. alles klopt dan.. in de zone.
na een paar dagen opnemen en arrangeren merk je dat je direct op je doel bent afgegaan en niet geteisterd bent door keuzes en bochten die op niets uitliepen. Ik krijg een beetje een acid eiffel van garnier gevoel bij deze track.. een verhaal die je op elk moment kunt droppen in je dj set.

de wav staat op mijn soundcloud trouwens

Had nog niet eens aan Garnier gedacht, maar ik snap je bedoeling idd.

Kan de track via je SC niet downloaden. Volgens mij kun je sinds kort je tracks ook niet meer via een free account voor download aanbieden. En als je een hoger account hebt, moet je deze optie aanzetten voor oudere tracks (kan me natuurlijk ook vergissen). Ik MOET hem hier hebben :). Wat een energie man!
 
In tegenstelling tot veel andere leden houd ik zelf niet echt van house muziek, maar ik moet zeggen dat het erg professioneel klinkt! Ik zou het zo geloven als je had gezegd dat het een bekende house song is :D
 
Ik heb vroeger nooit vaak naar Detroit-house geluisterd..... maar ik vind dit een lekker nummer, en knap gemixt
 
Back
Top