DM - Quantum Levitation

Devon-Miles

Ouwe rot
Lid sinds
15 mei 2005
Berichten
2.420
Locatie
Amsterdam
Mijn inzending dit jaar, een detroitse track geinspireerd door o.a werk van Carl Craig en Kenny Larkin
 

Attachments

  • DM - Quantum Levitation (fnl).mp3
    9,2 MB · Bekeken: 166
Wauw, qua klank zit het wel echt heel dicht bij oude Detroit. Nailed it :halleluja

De opbouw vind ik wel echt teeeee langdraaaaaadiggggg. Intro duurt te lang, dan heb je het gedeelte met de strings wat weer vijf minuten door gaat. Ik ben gaan skippen.
 
thanks for je feedback :)
ik vond het wel een track die de opbouw kon hebben, ook de break wel maar dat is natuurlijk persoonlijk.
ik zelf kan hier wel lang naar luisteren zonder dat ik het gevoel heb dat het gaat vervelen.
 
Ah yes! Dansbare house met fijne sounds en een daadwerkelijke groove! Deed me ook een beetje denken (qua sfeer) aan het oudere werk van Luke Slater (4 cornered room, 7th plain en zo). Daar kan menig 'produca' nog wat van leren! heb er van genoten!
 
Swingt de pan uit. Ik vlieg over twee weken naar Detroit, dit komt zeker op mijn iPod voor onderweg :) Zie trouwens dat je een Andromeda hebt. Lucky bastard!
 
dankjewel man :)
De Andromeda is ook gebruikt in deze track, de strings, de bass sound van de break en dat hoge riedeltje.
Verder de 909, SE1 en Jx8p.
Voor de hardcore jaren 70/80 polysynth freak kan de Andromeda wat tegenvallen qua karakter maar ik vind het een prachtbak, ontzettend veelzijdig en toch een stoot power in je producties.
Voor rond de 1700 euro heeeel veel synth voor je geld.

Jij hebt trouwens ook een dikke setup hoor. MS20 en Poly6 wil ik ook graag :)
 
Heel mooi gedaan. Heb hem 2 keer achter elkaar geluisterd, lijkt soms of je naar 2 tracks gelijk zit te luisteren. Ik zou hem in mijn set ergens achteraan plaatsen, als afsluiter ofzo..:dj:
 
Soms, heel soms, kom je van die tracks tegen die je tot in het diepst van je ziel raken. Nou meneer Devon-Miles, dit is er zo eentje. Wat nou "langdradig intro"? :) Wat nou "niet mijn smaak"? :) Natuurlijk, ik snap ook dat smaken verschillen, maar ik heb er altijd een beetje moeite mee dat anderen mijn smaak niet waarderen. Zal wel een ego kwestie zijn.

Ik vind hem in elk geval helemaal geweldig!
 
Back
Top